-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganew
s.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <nuad7h$ada$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580b5682$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<nug7tr$uv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580dcab4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nukm9l$9c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580e0577$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<nul3gq$rga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<X...@l...net>
<nuljcd$jt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Date: Mon, 24 Oct 2016 21:40:12 +0200
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
X-Trace: 1477338013 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 81.190.141.93:4006
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590819
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:
>> Alternator wytrzyma modyfikację?
>
> tego nie wiem. zakladam, że będę potrzebował 60A - brakujący prąd
> zassie z akumulatora
ta rzeka popłynie pod górkę ;)
Alternator daje 14v a akumulator daje 12.6v. Prąd płynie od wyższego
potencjału do niższego. Spalisz sobie diody prostownicze w alternatorze
tak jak ja spaliłem w swoim. Grzej płyn, wyłącz świece, dopiero wtedy
dmuchawa na max.
>> Wyłączysz to diesel znowu ostygnie. Będziesz grzał non stop?
>
> nie - najbardziej mi zależy na pierwszym uruchomieniu bo potem to
> już nie ma kiedy ostygnąć:)
kiedy wszystko ma najciężej ;)
>> Ciąć przewody to chyba jeden przewód tylko który ;)
>
> blok - nagrzewnica:)
a węże :)
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.16 14:43 sirapacz
- 01.11.16 01:38 Zenek Kapelinder
- 01.11.16 10:00 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 15:20 sirapacz
- 01.11.16 15:49 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 01:06 laisar
- 02.11.16 02:07 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 13:05 laisar
- 02.11.16 13:53 quent
- 02.11.16 14:54 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 15:11 quent
- 02.11.16 15:50 J.F.
- 02.11.16 18:31 q...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=