-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
Date: Tue, 25 Oct 2016 14:43:50 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <nunk5r$ngs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <nuad7h$ada$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580b5682$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<nug7tr$uv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580dcab4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nukm9l$9c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580e0577$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<nul3gq$rga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<X...@l...net>
<nuljcd$jt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<X...@l...net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 25 Oct 2016 12:45:47 +0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="24092"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <X...@l...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590847
[ ukryj nagłówki ]
> Alternator daje 14v a akumulator daje 12.6v. Prąd płynie od wyższego
do momentu przeciążenia alternatora - wtedy napięcie będzie spadać
> potencjału do niższego. Spalisz sobie diody prostownicze w alternatorze
jak przedobrzę to możliwe :) choć zakładam, że są wzięte górką ponad
maksymalny swój prąd altka:)
>>> Wyłączysz to diesel znowu ostygnie. Będziesz grzał non stop?
>>
>> nie - najbardziej mi zależy na pierwszym uruchomieniu bo potem to
>> już nie ma kiedy ostygnąć:)
>
> kiedy wszystko ma najciężej ;)
nikt nie mówił, że będzie lekko:P
>
>>> Ciąć przewody to chyba jeden przewód tylko który ;)
>>
>> blok - nagrzewnica:)
>
> a węże :)
>
okablowanie to osobno z zabezpieczeniem przy samym aku:)
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.16 01:38 Zenek Kapelinder
- 01.11.16 10:00 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 15:20 sirapacz
- 01.11.16 15:49 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 01:06 laisar
- 02.11.16 02:07 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 13:05 laisar
- 02.11.16 13:53 quent
- 02.11.16 14:54 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 15:11 quent
- 02.11.16 15:50 J.F.
- 02.11.16 18:31 q...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=