-
X-Received: by 10.157.54.141 with SMTP id h13mr2770547otc.20.1477960718127; Mon, 31
Oct 2016 17:38:38 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.54.141 with SMTP id h13mr2770547otc.20.1477960718127; Mon, 31
Oct 2016 17:38:38 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p16no92794
0qta.1!news-out.google.com!z32ni1965qtc.1!nntp.google.com!n6no589680qtd.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 31 Oct 2016 17:38:37 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <nuljcd$jt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
References: <nuad7h$ada$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580b5682$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<nug7tr$uv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580dcab4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nukm9l$9c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580e0577$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<nul3gq$rga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<X...@l...net>
<nuljcd$jt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 01 Nov 2016 00:38:38 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591151
[ ukryj nagłówki ]Sprawdzilem ile ciagnie typowa swieca zarowa. Przy sztywnych dwunastu woltach (
zasilacz a nie akumulator) zimna 8,5A.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.16 10:00 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 15:20 sirapacz
- 01.11.16 15:49 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 01:06 laisar
- 02.11.16 02:07 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 13:05 laisar
- 02.11.16 13:53 quent
- 02.11.16 14:54 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 15:11 quent
- 02.11.16 15:50 J.F.
- 02.11.16 18:31 q...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=