  • 11. Data: 2013-02-19 11:14:48
    Temat: Re: donos do Ligii Kobiet ;)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-19, Marcin "Kenickie" Mydlak <m...@o...pl> wrote:

    > Nie wytłumaczysz głupkowi, dla którego stawianie przodem pod wiatą (czy
    > jakoś tak) miało być antidotum na uszkodzony termostat. :P

    Hehe. Napiszesz o tym cos wiecej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-02-19 11:15:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-19 11:14, AZ pisze:

    > Hehe. Napiszesz o tym cos wiecej?

    Googlnij sobie. Chodziło o jego Corsę B z dieslem, ztcp.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2013-02-19 13:04:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 09:34, Liwiusz pisze:

    > Durniu, skoro napisałeś Ligii, to znaczy że miałeś na myśli mianownik
    > Ligia.

    Jakbyś potrafił przytomnie myśleć to przyszło by ci do tego twojego
    tępego łba, że jak się pisze na klawiaturze, to się czasem może coś
    wprowadzić nadliczbowo.

  • 14. Data: 2013-02-19 13:06:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 13:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Jakbyś potrafił przytomnie myśleć to przyszło by ci do tego twojego
    > tępego łba, że jak się pisze na klawiaturze, to się czasem może coś
    > wprowadzić nadliczbowo.

    Czemu mam być tolerancyjny wobec Ciebie, skoro ty nie jesteś
    tolerancyjny wobec innych?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-02-19 13:08:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 11:14, AZ pisze:

    > Hehe. Napiszesz o tym cos wiecej?

    Tępy chuj mydlak pomieszał jak z tymi Fiatami, co je podobno na Placu
    Czerwonym w Moskwie rozdawali...

    Nie chodziło o uszkodzony termostat tylko gęstniejący olej (i paliwo) w
    starym dieslu przy mrozach poniżej -20C.

    Jakby mydlak miał jakieś pojęcie o fizyce to by wiedział, że taki silnik
    wystawiony na wierzch (i na wiatr) będzie bardziej wychłodzony, niż
    schowany w głębi zacisznej wiaty (która od garażu różni się tylko
    brakiem drzwi).

  • 16. Data: 2013-02-19 13:18:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 13:06, Liwiusz pisze:

    > Czemu mam być tolerancyjny wobec Ciebie, skoro ty nie jesteś
    > tolerancyjny wobec innych?

    Ty jesteś jednak powalony...

  • 17. Data: 2013-02-19 15:21:52
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty jesteś jednak powalony...

    Andrzejek znowu ma atak?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-02-19 15:53:14
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    A więc tu cię boli :)

    R.

  • 19. Data: 2013-02-19 18:24:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >
    > Spadło nieco śniegu... i się zaczęło. Jadą dziumdzie w swoich
    > wypasionych SUVach po 35km/h i DOSŁOWNIE zatrzymują się przed
    > zakrętami...
    >
    > Liga Kobiet powinna im nagadać za propagowanie stereotypu "baby za
    > kierownicą" ;->
    >
    > A sprzedaj jedna z drugą swoją wielgachną gablotę, jak nie potrafisz
    > się nią posługiwać, i zatrudnij szofera!! Bezrobocie spadnie...

    a co z facetami?

  • 20. Data: 2013-02-19 18:29:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-19 18:24, Marek Dyjor wrote:

    > a co z facetami?

    To co zawsze, z jednej strony zapierdalają, a z drugiej brak im jaj,
    żeby dynamicznie ze świateł ruszyć:P

    Shrek.