  • 21. Data: 2013-02-19 19:00:05
    Temat: Re: donos do Ligii Kobiet ;)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 11:06:20 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:

    >Nie wytłumaczysz głupkowi, dla którego stawianie przodem pod wiatą (czy
    >jakoś tak) miało być antidotum na uszkodzony termostat. :P

    Że co? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2013-02-19 19:51:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 18:24, Marek Dyjor pisze:

    > a co z facetami?

    Załóż Ligę Mężczyzn walczącą z negatywnym wizerunkiem "faceta za
    kierownicą" to pogadamy ;)

  • 23. Data: 2013-02-19 19:52:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 19:00, jerzu pisze:

    > Że co? ;)

    Mydełko jak zwykle pieprzy bez sensu...

  • 24. Data: 2013-02-19 19:55:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 15:53, Robbo pisze:

    > A więc tu cię boli :)

    ??

  • 25. Data: 2013-02-19 20:20:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Shrek wrote:

    > To co zawsze, z jednej strony zapierdalają, a z drugiej brak im jaj,
    > żeby dynamicznie ze świateł ruszyć:P

    najlepsi są ci nerwowi co na czerwonym co chwila popuszczają.... no i jak
    juz jest zielone do kurna są całkiem wypstrykani i nie mogą sie zebrać...

    z drugiej strony jak dojeżdżają do zielonego to zwalniają coraz bardziej aby
    potem na żółtym dodać gazu i przejechać na czerwonym.

    no i jeszcze ci co się wpychają przed człowieka bo musza zając pierwszą
    pozycję przed światłami i gdy pojawi sie zielone wleką sie jak stare krowy w
    smole.

  • 26. Data: 2013-02-19 21:46:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-19 19:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Mydełko jak zwykle pieprzy bez sensu...

    Nie licz na to, że zniżę się do twojego poziomu, klawiaturowy wojowniku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2013-02-19 22:36:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 20:20, Marek Dyjor pisze:

    > najlepsi są ci nerwowi co na czerwonym co chwila popuszczają.... no i
    > jak juz jest zielone do kurna są całkiem wypstrykani i nie mogą sie
    > zebrać...

    Heh, ci są najlepsi jak skrzyżowanie ma S3 i pierwsze zapala się zielone
    do skrętu w lewo ;->

    Raz widziałem durnia, który ruszył i był strasznie oburzony na
    skręcających w lewo z przeciwka.

    > z drugiej strony jak dojeżdżają do zielonego to zwalniają coraz bardziej
    > aby potem na żółtym dodać gazu i przejechać na czerwonym.

    Tego osobiście jeszcze nie widziałem....

    > no i jeszcze ci co się wpychają przed człowieka bo musza zając pierwszą
    > pozycję przed światłami i gdy pojawi sie zielone wleką sie jak stare
    > krowy w smole.

    Albo ogóle nie potrafią ruszyć.

  • 28. Data: 2013-02-19 22:42:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Raz widziałem durnia, który ruszył i był strasznie oburzony na
    > skręcających w lewo z przeciwka.

    > Tego osobiście jeszcze nie widziałem....

    no to ja to w Krakowie nagminnie spotykam.

  • 29. Data: 2013-02-20 08:18:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2013 22:42, Marek Dyjor pisze:

    > no to ja to w Krakowie nagminnie spotykam.

    Może to jakaś lokalna tradycja? ;)

    Ale chyba uniwersalne jest wyprzedzenie, zahamowanie i skręt w prawo
    (albo co gorsza czekanie na skręt w lewo). Po cholerę? (to pochodna tego
    pędzenia do czerwonego światła chyba)

  • 30. Data: 2013-02-20 09:24:40
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

> [...]
    > no i jeszcze ci co się wpychają przed człowieka bo musza zając pierwszą
    > pozycję przed światłami i gdy pojawi sie zielone wleką sie jak stare

    Dodatek do ostatniej pozycji: zjezdzaja na pas obok, zeby byc pierwszym, a
    nie drugim 'na starcie'. A potem ruszaja tak, jakby stali na 5 miejscu w
    kolejce...

    --
    Axel