  • Data: 2017-10-21 15:00:40
    Temat: Re: drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-21 o 14:21, ń pisze:
    > Z samym dosypywaniem zawsze miałem jakieś problemy - głównie brudzenie (podobnie z
    niefirmowymi zamiennikami, lub rzekomo "firmowymi" kupowanymi na aledrogo czy
    tablicy, które okazywały się amatorsko przeserwisowanymi).
    > Na dobrą sprawę przy dosypywaniu trzeba by przeserwisować kartridż - oczywiście
    można, tylko po co wszystko robić samemu (szczególnie jeśli ktoś nie przepada za
    mechaniką precyzyjną)?
    > A tak to kupisz oryginał na 10 tys. kopii i wystarczy na całe Twoje życie.
    > BTW sam nie mogę uwierzyć, kiedy zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy lub nawet i
    więcej...
    > Samsung ma jak dla mnie najlepsze (najbardziej przyjazne) oprogramowanie do
    drukarek ze znanych mi (ale nie wszystkie znam).

    A o którym konkretnie modelu Samsunga rozmawiasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor