  • Data: 2016-08-26 15:08:09
    Temat: Re: dwa windowsy
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    r c <d...@g...com> Wrote in message:
    > instalujesz np. na win 10 (glownym systemie) program virtualbox, otwierasz program
    > i tam dodajesz system ktory chcesz zainstalowac, xp, win7 czy linux, wybierasz
    > ile ramu chcesz przydzielic , ile twardego dysku.

    A na jednej partycji i tej samej musi się znaleźć i system-host i
    plik "partycja" z systemem instalowanym "guest", czy też można to
    zainstalować na różnych partycjach?

    > Dla xp wystarczy 1gb i 20gb dysku ewentualnie wiecej

    Hmm, ja mam xp na partycji 8GB (i jeszcze z włączoną kompresją
    ntfs), ALE każdy system na moim PC (włącznie z Linuksem) ma
    dostęp do wielgaśnej partycji na dane w ntfs (1TB),
    czy można tak zrobić z systemami instalowanymi wirtualnie?

    > Pozniej wskazujesz polozenie systemu tego ktory ma byc zainstalowany: plik iso lub
    > naped cd i instalujesz.

    Aha, więc instalowany xp (lub inny system) wraz ze swoim
    środowiskiem - widziany z boku - znajdzie się wewnątrz jednego
    wielkiego pliku iso, ale jego umiejscowienie można dowolnie
    wybrać, np. na innej "zewnętrznej" partycji?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/