  • 1. Data: 2016-08-19 18:39:11
    Temat: dwa windowsy
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy możemy porozmawiać o tym jak na dysku zainstalować dwa windowsy 10?
    albo lepiej windows xp i windows 10?

  • 2. Data: 2016-08-19 19:12:25
    Temat: Re: dwa windowsy
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jak szaleć to szaleć, windows xp + 10 + slackware
    jak?

  • 3. Data: 2016-08-19 20:08:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak sobie pomyślałem XP + slack mogą być na 1 dysku a 10 na drugim,
    jaki bootloader?

  • 4. Data: 2016-08-19 20:12:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > tak sobie pomyślałem XP + slack mogą być na 1 dysku a 10 na drugim,
    > jaki bootloader?

    No i pogadaliście sobie...

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-08-20 18:46:57
    Od: r c <d...@g...com>

    On Friday, August 19, 2016 at 6:39:33 PM UTC+2, platformowe głupki wrote:
    > czy możemy porozmawiać o tym jak na dysku zainstalować dwa windowsy 10?
    > albo lepiej windows xp i windows 10?

    moim zdaniem lepiej zainstalowac na win 10 program VMware Workstation lub darmowy
    VirtualBox i tam dodac windowsa XP , mozesz tez doinstalowac inne systemy np win7 ,
    jakiegos linuxa lub macos. zalezy kto co potrzebuje.

    jest to duzo lepsze rozwiazanie niz jakies bootloadery itd. W kazdej chwili mozesz
    usunac to czego nie potrzebujesz bez ruszania glownego systemu. Albo przy
    reinstalacji glownego systemu zgrac inne zainstalowane systemy i wrzucic pozniej na
    nowo bez instalowania konfigurowania itd. wszystko jest gotowe tak jak bylo
    wczesniej.

  • 6. Data: 2016-08-20 19:07:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, jest tylko małe ale, zielonego pojęcia nie mam jak to zrobić...

  • 7. Data: 2016-08-20 19:40:09
    Od: r c <d...@g...com>

    On Saturday, August 20, 2016 at 7:07:31 PM UTC+2, platformowe głupki wrote:
    > dzięki, jest tylko małe ale, zielonego pojęcia nie mam jak to zrobić...

    instalujesz np. na win 10 (glownym systemie) program virtualbox, otwierasz program i
    tam dodajesz system ktory chcesz zainstalowac, xp, win7 czy linux, wybierasz ile ramu
    chcesz przydzielic , ile twardego dysku. Dla xp wystarczy 1gb i 20gb dysku
    ewentualnie wiecej jezeli bedziesz instalowac jakies duze programy) Pozniej
    wskazujesz polozenie systemu tego ktory ma byc zainstalowany: plik iso lub naped cd i
    instalujesz.
    Program nie ingeruje w glowny system czy bootloader ktory masz na kompie wiec jak cos
    spieprzysz czy zle skonfigurujesz to robisz na nowo.
    Po instalacji otwierasz program i wybierasz zainstalowany system np. win.xp i
    uruchamiasz. Robisz full screen i mozna pracowac na xp. Rownoczesnie mozesz cos
    robic na win 10 bez wylaczania komputera.

    Wszystko jest bardzo proste poszukaj w necie opisow jest pewnie sporo.
    Ja mam glowny win7 a do tego win10 + win xp + ubuntu + macos
    przy kilku otwartych systemach na raz potrzebujesz troche ramu zeby chodzilo plynnie
    , idealnie 8gb (lub wiecej) ale przy win10 i winxp 4gb powinno wystarczyc.

  • 8. Data: 2016-08-20 20:47:52
    Od: z <...@...pl>

    > dzięki, jest tylko małe ale, zielonego pojęcia nie mam jak to zrobić...

    Posiadasz tak wszechstronną wiedzę.
    Spamujesz na tylu grupach że na pewno dasz sobie radę bo przecież znasz
    wujka google :-)

  • 9. Data: 2016-08-20 20:53:49
    Od: z <...@...pl>

    A żeby było konstruktywnie.
    Jak mi jest na prawdę potrzebny jakiś inny system to stawiam go na innym
    dysku. Szkoda nerwów na maszyny wirtualne jak się nie ma porządnej
    maszyny (domyślam się że nie masz bo mając drugi hdd już byś przy swojej
    inteligencji na to wpadł) a pchanie różnych systemów na jednym dysku to
    proszenie się o kłopoty.

  • 10. Data: 2016-08-23 22:46:06
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-20 o 20:53, z pisze:
> [...]
    > maszyny (domyślam się że nie masz bo mając drugi hdd już byś przy swojej
    > inteligencji na to wpadł) a pchanie różnych systemów na jednym dysku to
    ? :)
    Nie pamiętam od ile już lat używam dwóch systemów na jednym kompie.
    Zmieniam, reinstaluje, etc. Po prostu zawodowo muszę mieć wersję
    spełniającą określone standardy, które w domu mi przeszkadzają.
    Więc nie mam pojęcia o czym piszesz.