    From: Marcin Zawadzki <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    Subject: Re: dysk dobry, ale nie za bardzo
    Date: Thu, 28 May 2009 04:03:33 -0700 (PDT)

    On May 27, 6:34 pm, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > dzieki za odpowiedz.
    > ten komp juz dawno nie ma partycji diagnostycznej (ale ten model chyba
    > nigdy nie mial takowej), ale sprawdze softem della, co kompowi moze
    > dolegac. moze cos powie.
    > tasma odpada, bo teraz dysk podlaczony jest na innej, niz poprzednio.
    > moze cos na zlaczu samego dysku. w kazdym razie. jeszcze raz dzieki.

    nie chodzi mi o odpalanie partycji diagnostycznej, tylko tzw. 90/90
    test, ktory to siedzi na plycie glownej
    wlaczasz kompa, czekasz na pojawienie sie Dell splash screen i
    naciskasz F12 -> tu powinienes miec opcje zarowno bootowania do
    diagnostic partition jak i uruchomienia quick hdd test (czy jakos
    tak). jesli partycji diagnostycznej juz nie masz, to wiadomo, ze do
    niej nie wejdziesz, ale ciagle powinienes miec dostepny test dyskow (i
    napedow optycznych BTW).
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki