  • Data: 2019-01-11 13:51:05
    Temat: Re: dysk twardy 2 TB, który?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    W moim przypadku awarią prądu było objęte pół dzielnicy.
    Po kilku dniach zauważyłem wyskakujące komunikaty o błędach dysków (nie od razu, bo
    skanowanie jest ustawione raz na tydzień czy
    nawet rzadziej).
    Wówczas jednego z drugim nie skojarzyłem, ale to były różne dyski w różnych NAS-ach
    (z zasilaczami zewnętrznymi 12V "cegiełkami").
    Nie pewność, lecz spore prawdopodobieństwo skutków awarii prądu.

    -----
    > To może raczej warto zainwestować w solidny zasilacz ATX który mimo wahań napięć po
    stronie AC dyskowi zawsze dostarczy wzorcowych