  • Data: 2016-05-30 11:15:05
    Temat: Re: ekologiczny prad
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 10:23:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Sam juz nie wiem ... Wyborcza przystapila do ataku, czy rzad
    > przystapil do kontrataku
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/podwy%c5%bcka-w-rachunkach-o-106-proc-albo-o
    dcinamy-pr%c4%85d/ar-BBtCdju

    > "Z 3,87 złotych brutto na 8 złotych brutto miesięcznie - taką podwyżkę
    > szykują nam rządzący w ramach podniesienia tzw. opłaty przejściowej w
    > rachunkach za energię.
    > To podwyżka o 106 procent! - alarmuje "Gazeta Wyborcza".
    > Pieniądze z podwyżki mają pójść na dostosowanie bloków energetycznych
    > do "zaostrzających się norm ochrony środowiska".
    > Bo niezmodernizowane bloki trzeba będzie zamknąć.
    > I to już za 5 lat! A to oznaczałoby katastrofę."

    Tam gdzie jest polityka i pieniądze, tam jest ściema. Ale patrz na interkonektory,
    tam jest czysta prawda. Prąd płynie z miejsca tańszego do miejsca droższego. Jeśli
    wytwórcy prądu nie są w stanie zaoferować dystrybutorom tańszego towaru, to ci go
    importują. A czemu nie są w stanie- tu już może być wiele przyczyn, w tym polityka
    rządu. Czasem obecnego, czasem poprzedniego, czasem jeszcze wcześniejszych. Jeśli
    kolejny rząd tradycyjnie oskarża poprzedni o zaniedbania, to już trzeba zapytać
    Polaków czemu konsekwentnie głosują na oszustów. Bo może trzeba rozważyć powrót do
    feudalizmu i zasadę że tylko oświecona elita ma prawo do głosu :-)