  • Data: 2016-05-31 11:21:11
    Temat: Re: ekologiczny prad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9857d601-dd8f-43ed-90f7-920567d6dd51@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 31 maja 2016 08:01:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Wiesz, jak założysz sobie że ktoś Ci za coś zapłaci trzy razy więcej
    >niż się należało, a potem się okazuje że dostaniesz "tylko" dwa razy
    >więcej, to płaczesz że poniosłeś stratę, bo przychód mniejszy niż
    >planowany to dla księgowego strata.
    >A tak naprawdę skasowałeś dwa razy więcej niż się należało.

    Moze i skasowalem, ale po zaplaceniu raty kredytu, albo po
    podsumowaniu wieloletniej dzialalnosci zarobilem czy doplacilem ?

    >To akurat nie z tego wynika, ale też prawda.

    Jesli wladza chce zostac wladza, to powinna unikac niezadowolenia
    motlochu, wiec patrz wyzej :-)

    >Zależy jak sobie ten socjalizm zdefiniujesz.

    Jak bym nie zdefiniowal - znasz jakis, ktory 100 lat juz przetrwal ?

    Dunczycy i Szwedzi na razie wydaja sie byc stabilni ... ale czy im
    Chinczycy nie podcieli gospodarki ?

    J.