  • Data: 2016-06-07 11:03:25
    Temat: Re: ekologiczny prad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 10:07:54 UTC+2 użytkownik Robert
    Wańkowski napisał:

    >Czytałem, prasa pisała o tym jakby ktoś odkrył lekarstwo na wszystkie
    >choroby. Grunt traci tyle ciepła w mroźną noc, że żaden z niego
    >akumulator.

    No coz, sa znane i nawet powszechnie uzywane pompy ciepla z
    wymiennikiem gruntowym - okazuje sie, ze tego gruntu w ogrodku na cala
    zime starcza.
    Owszem, on ma strumien ciepla z dolu ... taki raczej znikomy.

    >Ale nie twierdzę że jak ktoś opakuje to w śliczne słówka, to nie da
    >rady znaleźć sponsora.

    No ba, jak zaproponuje zbiornik np 1 km^3, to sam jestem ciekaw o ile
    temperatura na co dobe bedzie spadala ...

    J.