  • Data: 2016-09-21 00:10:01
    Temat: Re: ektachrom
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 września 2016 23:26:08 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:
    > Nie bardzo wiem, co to ektachrom
    > a prawdopodobnie dostanę kopię interesującego mnie obrazu
    > w tej formie.
    > I jak z tego robi się plik typu jpg czy tif,
    > W sieci jest tylko po angielsku, a moja znajomość tego
    > języka nie jest na najwyższym poziomie.
    > Pozdrawiam
    > barbara

    Ektachrom to jeden z wielu typów przezroczy. Lub jak kto woli slajdów.
    Aby uzyskać obraz w formie cyfrowej, należy taki materiał zeskanować . Najlepiej u
    kogoś kto się tym na poważnie zajmuje. Popularne skanery biurowe się do tego
    absolutnie nie nadają.
    Pozdrawiam Marcin
    PS przy zamawianiu skanu dobrze jest wiedzieć jakiego formatu jest slajd.