  • 1. Data: 2009-04-01 19:45:15
    Temat: faks na telefon gsm?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam
    czy na telefon gsm (moze być nawet z WM) da sie wysłać faks? Czy sieć na
    to pozwoli, i czy jest oprogramowanie które pozwoli zobaczyć faks na
    ekranie(telefonu) lub zrzucić na komputer?

    Uwaga: nie interesuje mnie usługa operatora w której operator "przejmie"
    dane faksu i zrzuci mi je na email (chyba ze to bedzie całkowice za
    darmo albo wliczone w zwykły abonament)

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-04-01 19:52:17
    Temat: Re: faks na telefon gsm?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 21:45:15 +0200, ToMasz napisał(a):

    > czy na telefon gsm (moze być nawet z WM) da sie wysłać faks? Czy sieć na
    > to pozwoli, i czy jest oprogramowanie które pozwoli zobaczyć faks na
    > ekranie(telefonu) lub zrzucić na komputer?

    Musisz mieć wykupiony dodatkowy numer faksowy. Zakładając, że ktoś to
    jeszcze oferuje - kiedyś można to było zamówić w każdej sieci, teraz już
    znika z cenników. O ile całkiem nie znikło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-04-01 20:05:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Musisz mieć wykupiony dodatkowy numer faksowy. Zakładając, że ktoś to
    > jeszcze oferuje - kiedyś można to było zamówić w każdej sieci, teraz już
    > znika z cenników. O ile całkiem nie znikło.

    Ostatnio dzwonilem do Ery - jest nadal.
    Oczywiscie w kazdej sieci dostaniesz takie cos - jezeli juz - to tylko *w
    abonamencie*.
    W prepaidzie zapomnij.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-04-01 20:12:42
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > Ostatnio dzwonilem do Ery - jest nadal.
    > Oczywiscie w kazdej sieci dostaniesz takie cos - jezeli juz - to tylko *w

    A tak z ciekawości zapytam, jaki to koszt i jak wygląda sam sposób
    odbierania faksów? Trzeba mieć dodatkowy nr.?
    czy jest to nr stacjonarny czy komórkowy?

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 5. Data: 2009-04-01 20:20:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 22:12:42 +0200, Skorupa napisał(a):

    > A tak z ciekawości zapytam, jaki to koszt i jak wygląda sam sposób
    > odbierania faksów? Trzeba mieć dodatkowy nr.?
    > czy jest to nr stacjonarny czy komórkowy?

    Komórkowy oczywiście - może być na tej samej karcie.
    Telefon oczywiście musi umieć odbierać faksy albo być podpięty do czegoś co
    potrafi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-04-01 23:40:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
> [...]
    >
    > Ostatnio dzwonilem do Ery - jest nadal.
    > Oczywiscie w kazdej sieci dostaniesz takie cos - jezeli juz - to tylko *w

    http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/uslug
    i/reg_promocji_poczta_komfort.pdf

    Jest faks z opcją forwardowania na e-mail/MMS. Teoretycznie wszystko
    powinno hulać w TT za 2 PLN/mies.

    Przemek