    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: flyback raz jeszcze - zwoje
    Date: Wed, 1 Oct 2014 14:07:27 +0200
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello Szczur01,

    Wednesday, October 1, 2014, 1:40:19 PM, you wrote:

    > Bo:
    > a) chcę wiedzieć jak to liczyć, żeby móc ocenić sens tego co wypluwają programiki

    Jesteś pewny, że masz wystarczające doświadczenie, żeby to ocenić?
    Znasz normy bezpieczeństwa, wiesz jakich materiałów użyć? Większość
    problemów przy konstrukcji transformatorów to normy i technologia :(

    > b) na razie jest mi potrzebna jedna sztuka, którą nawinę ręcznie,

    Ale jaki to ma sens, skoro u nas wyjdzie Cię to taniej niż kupowanie
    materiałów w sklepie i ręczne motanie?

    > bo trzeba będzie zbadać czy ma to sens, zanim to przejdzie do fazy
    > produkcji to jeszcze minie kilka miesięcy
    > A co do TNY274 - zrobiłem symulacje w PIExpert mojej przetworniczki
    > na rdzeniu EFD-15 (pobrałem bibliotekę Ferystera) - wybrałem taki,

    EFD-15 nie może być używany w zasilaczach sieciowych. Chyba, że
    wyprowadzisz wtórne luzem poza karkas (co najmniej 6.4mm od krawędzi
    uzwojenia pierwotnego licząc po powierzchniach.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan