  • Data: 2017-12-30 14:36:31
    Temat: Re: futeraly na obiektywy
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Moje były sprzedawane z woreczkami w komplecie. Używam także naprawdę
    małych woreczków po słuchawkach i jeszcze jakichś drobiazgach.

    Jeżeli jest wystarczająco ciepło, można zastanowić się nad kamizelką
    fotograficzną (ale ujdzie i myśliwska/wędkarska). Noszenie obiektywów w
    kieszeniach jest naprawdę wygodne. Miałem kiedyś kurtkę zimową Killy,
    która tych kieszeni miała dużo, i łaziłem w grudniu po Nowym Yorku z
    Pentaksem 100-300 w wewnętrznej kieszeni, a w bocznych leżały filmy,
    filtry Cokin i ukraiński shift Arsat PCS 2,8/35.