    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 4 Aug 2017 04:54:20 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <598442ba$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <598457a8$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: gazoport
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 20:16:57 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Mozliwe, ze sie Urzad ucieszy, bo bedzie mial podstawe do nalozenia
    > kary.

    Możliwe że ów Urząd planuje zwócenie się do firm z apelem żeby częściej łamały
    przepisy, bo dla Misiewiczów brakuje roboty.

    > Tylko jest jedna duza roznica - USA wcale nie zalezy, zeby VW u nich
    > byl, a wrecz im zalezy, zeby nie bylo.

    USA to dużo różnych ludzi. Jednym zależy, innym nie zależy, a jeszcze innym to
    obojętne.

    > A nam zalezy.
    > Zobacz ile zaplacili w Niemczech, Francji, czy Anglii - widac nie
    > jestesmy gorsi :-)
    >
    > A spokojnie, jeszcze zaplaca. W inwestycjach, a moze i w
    > odszkodowaniach.

    Masz samochów VW? Ile planujesz dostać?

    > Bienkowskiej to chyba juz zaplacili
    >
    > Najpierw walczyla o odszkodowania
    > http://uk.reuters.com/article/uk-volkswagen-emission
    s-idUKKCN0ZF24V
    > http://biznesalert.pl/volkswagen-celowniku-komisarz-
    bienkowskiej-macie-czas-jesieni/
    > http://www.dw.com/pl/powidoki-afery-spalinowej-komis
    arz-bie%C5%84kowska-interweniuje/a-35993814

    > A ostatnio ... nie moge odszukac linka, ale jakos tak "nadmierne
    > obciazenie firm samochodowych uniemozliwi im rozwijanie nowych
    > technologii".
    >
    > A moze to tylko przyklad dobrego, gospodarskiego myslenia -
    > odszkodowanie tak, bankructwo nie :-)

    Stanowczo za dużo telewizora oglądasz.