-
Data: 2017-08-13 09:35:04
Temat: Re: gazowce
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:598fed7e$0$15187$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 2017-08-12 o 22:28, J.F. pisze:
>>> Nie wiem czy ten tak ma, ale niektóre gazowce podobno nie mogły
>>> stać w miejscu z powodu tego że odparowują skroplony ładunek i nie
>>> mogą przekroczyć jakiegośtam stęzenia. Co prawda wyjaśnienie
>>> zastanawiające, ale w sumie może i prawdopodobne, w końcu niektóre
>>> wiozą wrzący gaz.
>
>> To by mialo sens, bo parowanie istotnie bedzie mialo miejsce,
>> ale potem stoi taki statek na redzie pod dnia :-)
>> Tylko nad morzem z reguly wieje.
>
>> No i ten gaz powinien napedzac silnik, a silnik jak nie ma nic
>> lepszego do roboty, to powinien chlodziarke napedzac :-)
>Są takie, które skraplają odparowany gaz i nie mają strat.
Straty ciagle maja, bo silniki musza pacowac, ale mniejsze.
>> Tylko na moj gust, to taki statek nie powinien stac czy w kolko sie
>> krecic, tylko zamowione dostawy realizowac.
>
>> Jeszcze bym rozumial, ze do niektrorych terminali jest scisla
>> kolejka i harmonogram, trzeba przybyc na wyznaczona godzine, ale
>> Swinoujscia to na razie nie dotyczy.
>Nikt nie lubi jak mu niebezpieczny ładunek stoi w porcie.
>Potencjalna katastrofa byłaby przerażająca.
Tylko dlaczego mialby stac, skoro port czeka na dostawe ? Wplynie,
rury sie podlaczy, rozladuje i wyplynie, a stal bedzie tyle samo.
Po czym plynie na Kanary i tam sobie stoi przy porcie ... ale juz z
pustymi zbiornikami.
>Szacunki amerykańskie przewidują ewentualne skutki.
>Strefa całkowitych zniszczeń wynosiłaby 5,6 km, ciężkie poparzenia
>dotknęłyby ludzi znajdujących się w promieniu 10 km.
>https://pl.wikipedia.org/wiki/Gazowiec#Bezpiecze.C5
.84stwo
Ale czytasz
"Jest to oczywiście rozważanie czysto teoretyczne, ulatniający się gaz
powstały z LNG tworzy mieszankę wybuchową przy zawartości w powietrzu
od 5 do 15%, jest więc mało prawdopodobne, aby zaistniały tego typu
warunki"
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.17 12:41 4...@g...com
- 13.08.17 13:57 Robert Tomasik
- 13.08.17 17:34 WM
- 13.08.17 20:21 4...@g...com
- 13.08.17 23:52 Robert Tomasik
- 14.08.17 08:05 WM
- 14.08.17 11:57 J.F.
- 14.08.17 12:02 4...@g...com
- 14.08.17 12:07 4...@g...com
- 14.08.17 12:58 J.F.
- 14.08.17 14:16 J.F.
- 14.08.17 16:24 4...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=