  • 1. Data: 2017-08-11 10:21:39
    Temat: gazowce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Co te metanowce wyprawiaja ?

    Al Hamla ze Swinouscia zmierza do Las Palmas
    https://www.vesselfinder.com/?imo=9337743

    Po co ? Jest tam jakis terminal ?
    Google twierdzi, ze w budowie. I regazyfikacji ... to co mialby pusty
    tankowiec tam robic ?

    A tu LNG Adamawa
    https://www.vesselfinder.com/?imo=9262211
    zobaczcie na slad - plywa sobie tam i z powrotem ... czeka na swoja
    kolej czy co ?

    J.

  • 2. Data: 2017-08-11 11:54:41
    Od: 4...@g...com

    Moze kapitan dupe tam ma.

  • 3. Data: 2017-08-11 14:30:43
    Temat: Re: gazowce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik kogutek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Moze kapitan dupe tam ma.

    Moze, ale pozwoliliby mu tak ? Nie taniej bilet lotniczy kupic ?

    Jeszcze jeden, Lagos II,
    https://www.vesselfinder.com/?imo=9692014

    Ten sobie zrobil wycieczke ... i rzekomo plynie do Europy, tylko czemu
    na polodnie ?

    J.

  • 4. Data: 2017-08-12 02:00:24
    Od: 4...@g...com

    Jebie Cie na maksa. Zadales siedem pytan na ktore do kurwy nedzy nikt tutaj nie moze
    znac odpowiedzi. To po chuj pytasz? Przyjmij ze zaruchac plynie.

  • 5. Data: 2017-08-12 12:04:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Aug 2017 10:21:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Google twierdzi, ze w budowie. I regazyfikacji ... to co mialby
    > pusty
    > tankowiec tam robic ?

    Znajomy pełniący na takich statkach funkcję pierwszego oficera
    opowiadał, że w ten sposób w ładowniach zalanych woda za komuny
    przemycali dżinsy. Resztę dobre dopowiedz.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-08-12 12:40:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Znajomy pełniący na takich statkach funkcję pierwszego oficera
    >opowiadał, że w ten sposób w ładowniach zalanych woda za komuny
    >przemycali dżinsy. Resztę dobre dopowiedz.

    Z Polski na Kanary ... no, moze nie dzinsy chodzi, tylko inny
    znakomity polski eksportowy produkt :-)

    No ale oni chyba przemycali z/do tam gdzie im armator kazal plynac.
    Choc Kanary moze po drodze, to uzasadnic pewnie mozna, awaria jakas,
    uzupelnienie prowiantu ..

    Wyglada na to, ze znow stoja na redzie i czekaja nie wiadomo na co.
    Hm, moze na noc :-)

    Ale tak sobie patrze na statki z tej listy
    http://www.helderline.nl/tanker/389/lng+adamawa/

    LNG Adamawa
    LNG Cross River
    LNG Bonny
    LNG Finima
    LNG Edo
    LNG Abuja
    LNG Port Harcourt
    LNG Akwa Ibom
    LNG Rivers
    LNG River Niger
    LNG Sokoto
    LNG Bayelsa
    LNG Bonny II
    LNG Finima II
    LNG Port-Harcourt II
    LNG Abuja II
    LNG Abalamabie
    LNG Lagos II

    to w ogole jakies dziwne.
    Kilka ma transpondery wylaczone na pelnym morzu, Adamawa i Lagos 2
    plywaja tam i z powrotem.

    J.

  • 7. Data: 2017-08-12 13:39:49
    Od: 4...@g...com

    bo kapitanowie to ostre jebaki i maja narzeczone w obydwu miejscach.

  • 8. Data: 2017-08-12 13:42:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/11/2017 10:21 AM, J.F. wrote:
    > zobaczcie na slad - plywa sobie tam i z powrotem ... czeka na swoja
    > kolej czy co ?

    Nie wiem czy ten tak ma, ale niektóre gazowce podobno nie mogły stać w
    miejscu z powodu tego że odparowują skroplony ładunek i nie mogą
    przekroczyć jakiegośtam stęzenia. Co prawda wyjaśnienie zastanawiające,
    ale w sumie może i prawdopodobne, w końcu niektóre wiozą wrzący gaz.

  • 9. Data: 2017-08-12 22:28:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 8/11/2017 10:21 AM, J.F. wrote:

> [...]
    >przekroczyć jakiegośtam stęzenia. Co prawda wyjaśnienie
    >zastanawiające, ale w sumie może i prawdopodobne, w końcu niektóre

    To by mialo sens, bo parowanie istotnie bedzie mialo miejsce,
    ale potem stoi taki statek na redzie pod dnia :-)
    Tylko nad morzem z reguly wieje.

    No i ten gaz powinien napedzac silnik, a silnik jak nie ma nic
    lepszego do roboty, to powinien chlodziarke napedzac :-)

    Tylko na moj gust, to taki statek nie powinien stac czy w kolko sie
    krecic, tylko zamowione dostawy realizowac.

    Jeszcze bym rozumial, ze do niektrorych terminali jest scisla kolejka
    i harmonogram, trzeba przybyc na wyznaczona godzine, ale Swinoujscia
    to na razie nie dotyczy.

    J.

  • 10. Data: 2017-08-13 02:15:49
    Od: 4...@g...com

    Swinoujscia moze dotyczyc gaz z poprzedniej dostawy ktory jest w zbiorniku. To
    pocztek biznesu z gazem. Trzeba miec odbiorcow. Do tego caly czas plynie
    zakontraktowany gaz z Rosji. Warto bylo by sprzedawac gaz dalej. Raptem mamy jedno
    wyjscie na poludnie i kawal drogi do niego ze Swinoujscia. Na wschod nie ma komu
    sprzedawac bo Bialorus ma sporo tanszy z Rosji a Ukraina chciala by na kredyt i jest
    duza szansa ze kredytu nie splaci. Dokad nie znajdziemy klienta na gaz albo usluge i
    dokad sie kontrakt z Rosja nie skonczy gazoport hobbystycznie bedzie wykorzystywany.