    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gdzie błądzę?
    Date: Thu, 22 Sep 2011 16:41:02 +0200

    W dniu 22-09-2011 14:51, jerry pisze:
    > w rozumowaniu lub czego nie doczytałem?
    > Tak przy okazji zajrzałem w PoRD i art.20.3 mnie ujął. Bo z niego wynika, że
    wszelkie pojazdy o DMC ponad 3,5 tony, na zwykłej krajowej mogą góra 70 popylać, a na
    autostradzie i ekspresówce max 80. To skąd te "rajdówki" na 11 przebiegającej przez
    moją wieś?

    Bo policjantom nie chce się suszyć ciężarówek.
    Kiedyś przez 30min obserwowałem przez okno ich pracę, złapali kilka
    osobówek i żadnej ciężarówki. Ale nic dziwnego, bo _ani razu_ nawet nie
    próbowali wycelować w "TIRa". Tak więc, latały i latają sobie 80-90km/h
    przez wioskę aż się cała chałupa podskakuje.

    Pozdrawiam
    Paweł