  • Data: 2017-12-05 16:31:19
    Temat: Re: gioś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p06cg9$57l$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >Znów odpady produkcyjne a nie zużyty sprzęt.

    >% skuteczności zależy tylko od determinacji.

    Co kosztuje czas - taniej zrobic nowe :-)

    >Po pierwszym roku studiów miałem praktykę w Radmorze w dziale
    >uruchamiania. Jakieś 20% płytek z produkcji przychodziło
    >niesprawnych, ale ode mnie 100% wychodziło sprawnych.
    >Co w elektronice (nowej) może być tak zepsute, że nie da się
    >naprawić?

    wredne uszkodzenie plytki gdzies w srodkowych warstwach, jak sam
    piszesz - rozlany lut, trudny do zauwazenia, skomplikowany uklad, w
    ktorym sygnaly sie pętlą i nie wiadomo co po drodze zawodzi ...

    >A urzędnik znalazł u nas puszkę ze sprężonym powietrzem. Podobno jest
    >to produkt niebezpieczny i z tego powodu od tamtej pory co kwartał
    >wysyłamy raport ile tych puszek zużyliśmy, a zużywamy z tego co
    >słyszałem około jednej na rok.

    Pisze "sprezone powietrze", a tak naprawde to skroplony gaz, ale nie
    powietrze, bo to w temperaturze pokojowej skroplic sie nie da.
    Bywa, ze CO2 - niebezpieczny w sensie BHP tylko.
    Bywa, ze propan/butan - tez niebezpieczny w sensie BHP, choc moze i
    srodowiskowym.

    Ale jak nie, to jakis freonopochodny - i juz GIOŚ wydaje sie byc
    wlasciwym urzedem.
    Dziwne tylko, ze nie chca w produkcji/imporcie lapac.

    J.