  • 71. Data: 2012-03-09 15:06:31
    Temat: Re: hamulec pozno lapie
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Sprawdz czy bedzie pasowac do obudowy przelacznikow no i czy ma ta sama
    > srednice tloczka. Srednica jest zawsze opisana w postaci odlewy z boku
    > pompy. Podawana jest na ogol w calach - 5/8 , 3/4, 15/16 itp. Za mala
    > srednica nie da rady z dwoma zaciskami, zbyt duza spowoduje utrate
    > dozowalnosci hamulcow.

    Ja mam z boku pompy 14 (i obok 08 w kółku).

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 72. Data: 2012-03-09 16:59:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-09 16:06, Adam Wysocki pisze:

    > Ja mam z boku pompy 14 (i obok 08 w kółku).

    Czyli masz pompe z tloczkiem 14 mm (9/16 cala). I takiej musisz szukac.
    Od biedy da rade 16 mm (5/8 cala).

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 73. Data: 2012-03-10 08:31:56
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Ivam" napisal...

    > Oryginalne sumitomo montowane w yamasze tez sa niezle, ale wlasciwie
    > niedostepne w polsce.

    U yamahy bez problemu.

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm900

  • 74. Data: 2012-03-10 09:35:32
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "marvin" napisał w wiadomości grup
    > U yamahy bez problemu.

    Powaznie? Nie znasz ceny?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 75. Data: 2012-03-10 11:42:22
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Ivam" napisal...

    > Użytkownik "marvin" napisał w wiadomości grup

    > Powaznie? Nie znasz ceny?

    Nie chcialbym sklamac (moze znajde gdzies paragon) ale jak pamietam to za
    komplet na przod dalem chyba 400 zl.

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm900

  • 76. Data: 2012-03-16 08:16:32
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Wlasnie mi przypomniales ze w garazu na gwozdziu wisi nowy komplet
    > Lucasow SV do Buella. Chyba czas zalozyc.

    Kupiłem Lucasy i kur... piszczą :( przy normalnym hamowaniu nie, ale jak
    trochę mocniej wcisnę to tak.

    http://www.youtube.com/watch?v=-BrJjf-P6Pw

    Ten typ tak ma?

  • 77. Data: 2012-03-16 10:19:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 09:16 AM, Adam Wysocki wrote:

    > Kupiłem Lucasy i kur... piszczą :( przy normalnym hamowaniu nie, ale jak
    > trochę mocniej wcisnę to tak.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=-BrJjf-P6Pw
    >
    > Ten typ tak ma?

    Niestety chyba tak, też tak miałem. Wkurwiające jest, że ludzie słysząć
    tu się oglądają jakby szukali pociągu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2012-03-16 10:26:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-16 09:16, Adam Wysocki pisze:

    > Kupiłem Lucasy i kur... piszczą :( przy normalnym hamowaniu nie, ale jak
    > trochę mocniej wcisnę to tak.

    Nie ma problemu. Moj Jardine tak ryczy ze i tak nie slysze nic poza nim.

    > http://www.youtube.com/watch?v=-BrJjf-P6Pw
    >
    > Ten typ tak ma?

    W sumie to nigdy mi Lucasy nie piszczaly. No ale ja uzywam zawsze pasty
    miedzianej na tyl klockow.

  • 79. Data: 2012-03-16 11:06:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > W sumie to nigdy mi Lucasy nie piszczaly. No ale ja uzywam zawsze pasty
    > miedzianej na tyl klockow.

    Pomaga tez WD40 na tarcze.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 80. Data: 2012-03-16 11:28:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 12:06 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Pomaga tez WD40 na tarcze.

    Krótko działa, skuteczniejszy jest ŁT43 lub wymoczenie klocków przez noc
    w przepracowanym oleju.

    --
    Artur
    ZZR 1200