  • 61. Data: 2014-07-30 11:59:12
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > Możesz je zawsze merytorycznie obalać.

    Merytorycznie pierdoły opowiadasz

  • 62. Data: 2014-07-30 13:37:07
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-30, o godz. 03:39:54
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Sprawdze w takim razie za kilka dni z tego auta w ktorym ostatnio
    > wpisano przebieg.

    Opóźnienia w przekazywaniu danych ze stacji i urzędów jest spore. Na
    dziś nie ma w systemie nie ma danych o przeglądzie samochodu zrobionym
    14 dni temu i o sprzedaży tegoż zgłoszonej 12 dni temu. Obie rzeczy
    zrobione na warszawskim Ursynowie. Plus nie ma informacji o
    ubezpieczeniu w PZU także przedłużonym 14 dni temu choć jest info o tym
    że poprzednie mija 01.08.

    Zdrówko

  • 63. Data: 2014-07-30 13:44:20
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-30, o godz. 13:37:07
    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał(a):

> [...]
    > zrobione na warszawskim Ursynowie. Plus nie ma informacji o
    > ubezpieczeniu w PZU także przedłużonym 14 dni temu choć jest info o

    Jeszcze ciekawostka z drugim autem nowym kupionym w styczniu tego roku.
    Pierdyliard danych przepisanych ze specyfikacji ale za to "Badanie
    techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym" choć w
    dowodzie data kolejnego to styczeń 2017.

    Zdrówko

  • 64. Data: 2014-07-30 13:46:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości
> [...]
    >zrobionym
    >14 dni temu i o sprzedaży tegoż zgłoszonej 12 dni temu. Obie rzeczy

    Sprzedaz byc moze czeka na zgloszenie kupujacego i przerejestrowanie.
    Choc gdzies tam w systemie wprowadzaja to zgloszenie.

    Ale to byc moze PZU przekaze po 1.08

    J.

  • 65. Data: 2014-07-30 14:14:49
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-30, o godz. 13:46:13
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Sprzedaz byc moze czeka na zgloszenie kupujacego i przerejestrowanie.
    > Choc gdzies tam w systemie wprowadzaja to zgloszenie.

    Przerejestrowany tego samego dnia. W tym samym urzędzie. Kolejne
    numerki do urzędników przy sąsiednich stanowiskach. ;-)

    Zdrówko

  • 66. Data: 2014-07-30 16:21:57
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 20:33:50 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > (...) duzych, politycznie napedzanych, projektow
    > informatycznych. Poziom niedzialania jest niezmienny - nie dziala tak
    > samo jak nie dzialalo w latach 90tych tylko prezesi przesiedli sie do
    > drozszych samochodow.

    Mogliby sobie czasem ogladnac jak to sie robi w UK:

    https://www.gov.uk/service-manual/digital-by-default

    pozdr
    AA

  • 67. Data: 2014-07-30 17:32:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym" choć w
    >dowodzie data kolejnego to styczeń 2017.

    No ale jak rozumiem, to jest w miare prawidlowo.
    Auto nowka sztuka, zadnego badania technicznego nie miało robionego,
    to i brak informacji.

    Owszem, mogliby gdzies wpisac ... tylko co - date nastepnego badania ?

    J.

  • 68. Data: 2014-07-30 18:06:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Przerejestrowany tego samego dnia. W tym samym urzędzie. Kolejne
    >numerki do urzędników przy sąsiednich stanowiskach. ;-)

    No to widac czeka urzedowe 14 dni na uprawomocnienie decyzji :-)

    J.

  • 69. Data: 2014-07-30 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Bo ZTCW to nie ma takiego prikazu, wysyłają chyba 1-2x w tygodniu, a
    > czasami wcale jak np. pojawi się update javy skutecznie blokując SKO
    > bo, żeby to opanować trzeba pobrać specjalną wersję ze strony CEPiK i
    > wgrać. 9/10 diagnostów tego nie robi i stoją z wysyłem.

    Ziemia jest okrągła bo idąc w jedna strone wrocimy do punktu wyjścia...
    Ja sie nie pytam dlaczego SKO nie wysyłaja, tylko dlaczego nie zbudowano
    tego systemu online!

  • 70. Data: 2014-07-30 20:30:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-07-29 23:16, masti wrote:
    > przebiegu nie było w CEPIKu. dlatego, że wbrew pozorom to nie jest mała
    > ilość danych.

    Jakieś 4 bajty na samochód * na badanie raz na rok. Faktycznie, tablet z
    biedronki wyciąga kopyta.

    > Do tego wymagana jest ich porpawność

    Jak zawsze.

    > i parę innych rzeczy.

    Jakich?

    > Ale nie chce mi się tłumaczyć podstaw IT.

    Nie musisz. Wystarczy że wyjasnisz dlaczego przebieg nie jest wbrew
    pozorom mała ilością danych.