  • 71. Data: 2014-07-30 20:34:39
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-07-30 11:59, NetiaAbonent wrote:
    > Merytorycznie pierdoły opowiadasz

    Dziekuję.

  • 72. Data: 2014-07-30 21:44:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 20:30:13 +0200 osobnik zwany Sebastian
    Biały napisał:

    > Jakieś 4 bajty na samochód * na badanie raz na rok. Faktycznie, tablet z
    > biedronki wyciąga kopyta.

    > Jak zawsze.

    > Jakich?

    > Nie musisz. Wystarczy że wyjasnisz dlaczego przebieg nie jest wbrew
    > pozorom mała ilością danych.

    sorry ale nie chce mi się tłumaczyć komuś kto nie wyszedła poza klikanie
    OK w Windowsach dlaczego moi klienci płacą za trzymanie setek serwerów w
    serwerowniach za dziesiątki milionów dolarów. Przecież to tylko kilka
    bajtów

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2014-07-31 09:03:10
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-07-30 17:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał
    >
    > No ale jak rozumiem, to jest w miare prawidlowo.
    > Auto nowka sztuka, zadnego badania technicznego nie miało robionego, to
    > i brak informacji.

    Jak to nie miało?
    Przecież robią badanie techniczne przy sprzedaży.

    ps. Ja miałem w marcu badanie techniczne ze spisanym przebiegiem. Na
    "historiapojazdu" badanie jest wpisane, nie ma podanego przebiegu.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-07-31 09:09:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 09:03:10 +0200, Miroo napisał(a):

    > Jak to nie miało?
    > Przecież robią badanie techniczne przy sprzedaży.

    Nie robia.
    Nowka sztuka z fabryki - co tu badac ?
    Nastepne badanie za 3 lata sie wpisuje w dowod i tyle.

    > ps. Ja miałem w marcu badanie techniczne ze spisanym przebiegiem. Na
    > "historiapojazdu" badanie jest wpisane, nie ma podanego przebiegu.

    Ja mialem w maju i przebieg juz jest.

    J.

  • 75. Data: 2014-07-31 09:25:29
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-07-31 09:09, J.F. pisze:

    > Nie robia.
    > Nowka sztuka z fabryki - co tu badac ?
    > Nastepne badanie za 3 lata sie wpisuje w dowod i tyle.

    Aż wyjąłem dowód i sprawdziłem. Niby pieczątka badania jest, ale dopiero
    teraz się przyjrzałem, że badanie robił "Prezydent miasta" :)

    Masz rację, skojarzyłem pieczątkę w dowodzie z przeglądem
    przedsprzedażowym (w serwisie salonu) i tak mi wyszło przedsprzedażowe
    badanie techniczne.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2014-07-31 14:42:05
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Ziemia jest okrągła bo idąc w jedna strone wrocimy do punktu wyjścia...
    > Ja sie nie pytam dlaczego SKO nie wysyłaja, tylko dlaczego nie zbudowano
    > tego systemu online!

    Pewnie dlatego, żeby nie było sytuacji w której stacja nie robi przeglądów
    bo nawaliło łacze/internet albo w czasie przeglądu/klepania danych padło
    łącze. Z drugiej strony dostęp online wymaga dużo leszego sprzętu i
    wydajności/stabilności po stronie odbiorcy.

  • 77. Data: 2014-07-31 19:24:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

> [...]
    > danych padło łącze. Z drugiej strony dostęp online wymaga dużo leszego
    > sprzętu i wydajności/stabilności po stronie odbiorcy.

    Wywarzamy juz otwarte drzwi?
    Wklepywania nie trzeba robić online.
    Wystarczy aby paczka po wklepaniu była wysyłana przy pierwszej dostepnosci
    netu.
    to równiez eliminuje problem z brakiem łącza - paczka wysle się, jak łącze
    wróci.

  • 78. Data: 2014-07-31 22:05:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-07-30 21:44, masti wrote:
    > sorry ale nie chce mi się tłumaczyć

    Fail. Jesteś już drugi w wątku któremu się nie chce.

    > komuś kto nie wyszedła poza klikanie
    > OK w Windowsach

    Tak, udało mi się wyjść. Ba, jestem w stanie ocenić ile pracy jest
    wymagane aby dodać 4 bajty na rekord samochodu co roku bazując na
    doswiadczeniach daleko dalej niż klikanie w windowsie. Zaiste,
    zajebiście dużo trzeba dodać do bazy. To w końcu jakieś 32 bity jak by
    nie liczyć. Kilkaset tranzystorów w pamięci. A "kilkaset" źle już brzmi,
    nie? To nie róbmy ...

    > dlaczego moi klienci płacą za trzymanie setek serwerów w
    > serwerowniach za dziesiątki milionów dolarów.

    Może mają kilkusetkrotnie wieksze problemy niż gówniany CEPIK o poziomie
    złożoności projektu zaliczeniowego dla studenta?

    > Przecież to tylko kilka
    > bajtów

    No. Razy jakieś 20mln razy jakieś kilka lat. Da radę zmieścić na
    pendrive. Serio.

    Dalej, napieraj, co w tych kilku bajtach jest takiego co powoduje że
    nalezy je oszczędzać. Że *PODJĘTO* decyzję o gownianości jeszcze o
    poziom wyższej. Zapewniam, nie są to powody informatyczne. Jestem prawie
    pewny że są to powody braku kompetencji, polityka i zwykla głupota. Być
    może korupcja, dziadostwo i prawo. Czyli jak zwykle.

  • 79. Data: 2014-07-31 22:06:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-07-31 14:42, BaX wrote:
    > Z drugiej strony dostep online wymaga du?o leszego sprzetu

    Boszz, czego jak się tutaj jeszcze dowiem?

  • 80. Data: 2014-08-01 09:29:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Wywarzamy juz otwarte drzwi?
    > Wklepywania nie trzeba robić online.
    > Wystarczy aby paczka po wklepaniu była wysyłana przy pierwszej dostepnosci
    > netu.

    A jak ta dostępność nigdy nie nastąpi - bp np. komputer padnie to będziesz
    przeglądał papierki i szukał co się nie wysłało? Ludzie, przestańcie
    teoretyzować! Albo robi się system gdzie raz na jakiś czas urzędnik coś
    wklepuje, albo on-line i wtedy urzędnik czeka na potwierdzenie też on-line.

    I tak jak ktoś zauważył system on-line jest droższy.

    Pozdrawiam
    Ergie