eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowego › Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Date: Sun, 13 Aug 2006 20:16:17 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <ebnqed$oc9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.103.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1155493133 24969 195.116.103.69 (13 Aug 2006 18:18:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Aug 2006 18:18:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:77964
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości
    news:ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
    > Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie mnie
    > przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy zabrał ;-] )
    > Następny dzień: sobota godz. 9.05 telefon na komórkę, że proszę zrestartowac
    > modem, bo wczoraj wieczorem pomimo sprawności lini, została i tak zmieniona
    > para. Modem się nie zsynchronizował, zatem Pan powiedział, że idzie zmienić
    > port na dslamie. Ok. 11.30 łącze wstało, w międzyczasie miałem jeszcze 2-3
    > telefony na komórkę od tego Pana, z informacją, co robi w danym momencie.
    >
    > W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem płacącym
    > większą kasę ...
    >

    Poprawna ? Chyba zartujesz ? To jeden wielki burdel.

    Generalnie od memntu kiedy ktos tym zaczyna sie zajomowac to
    naprawa uszkodzenia powinna trwac z max 2h, a ty tu piszesz
    o kosmicznych czasach, obłed.

    Oni nawet nie maja konkretnych procedur co do usuwania awarii tego typu,
    czesto jest tak ze sprawa obija sie o tpsa i firme zewnetrzna bo kazdy odbija
    paleczke.

    Pozatym istn ym debilizmem jest zmiana pary, nie wymieniajac pierw portu na
    dslamie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: