  • 11. Data: 2009-06-07 19:11:31
    Temat: Re: iPhone's killers
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 14:57:19 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Witam,
    > Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.

    Zależy z której strony spojrzeć.
    Przykładowo: z mojego punktu widzenia, każdy telefon fabrycznie obsługujący
    A2DP jest już iPhone-killerem. :)
    Czasem nie wystarczy zerżnąć Pradę, dodać jarmarcznie kolorowe ikonki i
    (przyzwoitą) przeglądarkę www, oraz opakować w marketingowy bełkot.
    --
    igor

  • 12. Data: 2009-06-07 20:54:45
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Żadna z tych recenzji nie dotyczy wersji GSM

    w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie jeśli się mylę)

    > Powołuję się, bo tam był nazywany iPhone killerem - skoro przytoczyłeś
    > amerykańskie określenie, nie od rzeczy będa amerykańskie statystyki

    hmm nie przypominam sobie abym przytaczał określenie iPhone killer. ja
    się odniosłem tylko do żródła Twoich statystyk a właściwie obszaru
    którego dotyczą

    > tak, to fakt, większość sprzedaży poszła do USA. Co zresztą jest mniej
    > więcej zgodne z ich statystycznymi predyspozycjami intelektualnymi :-)

    nie wiem czy to zgodne z ich predyspozycjami intelektualnymi czy nie ale
    my, jako naród polski mamy jakąś takąś chęć wywyższania się ponad inne
    narody

    pozdr

  • 13. Data: 2009-06-07 21:14:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 22:54:45 +0200, osiek napisał(a):

    > w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie jeśli się mylę)

    Mylisz się. Jest GSM 850 (śladowe ilości) i GSM 1900

    > hmm nie przypominam sobie abym przytaczał określenie iPhone killer. ja

    fakt, nie Ty

    > nie wiem czy to zgodne z ich predyspozycjami intelektualnymi czy nie ale
    > my, jako naród polski mamy jakąś takąś chęć wywyższania się ponad inne
    > narody

    Nie wiem jakie Wy, naród polski macie chęci. Cytowałem tylko opinie dosyć
    popularne wśród osób które dobrze znają amerykańskie realia.
    Co do moich chęci - są one tylko moje własne, prywatne i związane z moimi
    poglądami. Mam także od prawie zawsze poważnie upośledzony instynkt stadny.
    Bardzo słabo sprawdzam się jako lemming. Fatalnie wręcz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 14. Data: 2009-06-07 21:15:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "osiek" news:h0ha0m$bs9$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie jeśli się mylę)

    Jest obecny ale działan na innej częstotliwości niż ma to miejsce w Europie.

  • 15. Data: 2009-06-07 21:27:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 22:14:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Mylisz się. Jest GSM 850 (śladowe ilości) i GSM 1900

    Nb. śmiesznie się czyta na ich stronach poradniki o roamingu w Europie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 16. Data: 2009-06-07 21:30:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 21:27:32 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nb. śmiesznie się czyta na ich stronach poradniki o roamingu w Europie.

    wiele rzeczy czyta się śmiesznie. np. ten rysunek byłby śmieszny, gdyby
    tylko nie był tak bardzo zbliżony do ich rzeczywistego postrzegania:
    http://www.jigsawlounge.co.uk/kungfu/world/world-usa
    2003.gif

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 17. Data: 2009-06-07 22:10:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    osiek pisze:

    > nie wiem czy to zgodne z ich predyspozycjami intelektualnymi czy nie ale
    > my, jako naród polski mamy jakąś takąś chęć wywyższania się ponad inne
    > narody
    >
    > pozdr

    Niestety muszę tutaj poprzeć Waldka.

    Pracuję z nimi od dłuższego czasu (codziennie spędzam na rozmowach z
    nimi kilka godzin) i naprawdę naród ten jest ograniczony. Byłem tam też
    kilka razy i ich pojmowanie iphonea jako super smartfona jest niewiarygodne.

    Miałem tam głównie do czynie z ludźmi typu tech support i oni
    twierdzili, że iphone posiada super właściwości jako smartfone.

    Nie wspominali tylko o tym w dyskusjach, dlaczego muszą zawsze mieć do
    niego kabel przy sobie żeby dał radę do końca dnia na baterii wytrzymać.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 18. Data: 2009-06-08 06:04:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To jakbyś powiedział, że Golf jest Łada killer.
    >
    > Blackberry sprzedaje się sporo więcej niż iPoo.

    Waldus nie lzyj. Apple ma JEDEN MODEL wiec masz racje ... a malych
    fiatow wiecej jak mercedesow. Oczywiscie jeden model telefonu Apple
    sprzedaje sie lepiej NIZ WSZYSTKIE HTC razem wziete.

    > W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
    > jest Storm i Bold.

    A Nokii 5110 ile sie sprzedalo ? Telefon z 2007r kosztujacy jakies 9
    centow no nie dziwota ze te "Zakrety' sie sprzedaja.
    I oczywiscie dane tylko z USA "bo tak"

  • 19. Data: 2009-06-08 06:06:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Tam, gdzie sprzedaż lub jej brak decyduje o istnieniu lub nie producenta. W
    > USA. Pozostałe rynku to taki ozdobny przypierdak.

    Buhahaha... ale ten Curve to fajny szmelc sprzed dwoch lat zasadniczo.

    > Dla przykładu - telefon który wchodzi z gigantycznym hukiem i jest
    > oczekiwany dużo bardziej niż iPhone, nie ma wciąż wersji GSM. W ogóle nie
    > ma takiej wersji jeszcze, istnieje dopiero w zapowiedziach, w mglistej
    > przyszłości. Mam na myśli Palm Pre

    Taaa iphone killer ale za to synchronizuje sie z iTunes :)

  • 20. Data: 2009-06-08 06:08:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

> [...]
    > nimi kilka godzin) i naprawdę naród ten jest ograniczony. Byłem tam też
    > kilka razy i ich pojmowanie iphonea jako super smartfona jest

    Patrz pan Szadzik inteligent ... a ci uposledzenii maja wiecej noblistow
    z techniki i ekonomii niz wszystkie pozostale kraje razem wziete.

    Cud panie a PKB ... przeciez to idioci.

    > Miałem tam głównie do czynie z ludźmi typu tech support i oni
    > twierdzili, że iphone posiada super właściwości jako smartfone.

    Bo posiada to tylko u nas bradzlowanie sie sie pirackim softem od XDA
    jest w modzie i to tylko wsrod pryszczersow.