  • 31. Data: 2009-06-08 16:46:31
    Temat: Re: iPhone's killers
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Bronie dla zasady to ze ty masz do czynienia z durnia z USA to twoj
    > problem... pojedz w Polske durniow i to wiekszych dostatek.

    Zapewniam Cię, że w Polsce nigdy nie było i raczej prędko nie będzie
    takie bezmózgowie jak w US.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 32. Data: 2009-06-08 19:12:58
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 08:09:20 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Buhahahha lubie tych nastolatkow ..

    A ja myślałem że trolle jedzą co innego...? ;>
    --
    igor

  • 33. Data: 2009-06-09 07:15:07
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.
    > Tylko, ze jak to kiedys Pietrzak powiedzial: 'jak to jest, ze skoro my
    > prowadzimy, to ciagle doganiamy'?

    No bez przesady, iPhone jeszcze zadnego HTC nie dogonil, wiec niech
    dogania do upojenia :)

    Chyba ze wyscigi sa w innej dziedzinie ? HTC wygbiera swoj
    najprymitywniejszy telefon i metodami marketingowymi czyni z niego cudo
    pakujac go rzeszy naiwniakow ? To by moglo byc ciekawe :)

    Pozdrawiam, Leszek

  • 34. Data: 2009-06-09 07:36:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 cpt. Nemo <c...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > No bez przesady, iPhone jeszcze zadnego HTC nie dogonil, wiec niech
    > dogania do upojenia :)

    O ile nowego palma raczej zanabędę zamiast iphone, o tyle HTC nie :)
    Sprawa jest prosta - wince: WIeNCEj się nie dam nabrać na ten shit.

    > Chyba ze wyscigi sa w innej dziedzinie ? HTC wygbiera swoj
    > najprymitywniejszy telefon i metodami marketingowymi czyni z niego cudo
    > pakujac go rzeszy naiwniakow ? To by moglo byc ciekawe :)

    Touchem próbowali jakoś nawet podobieństwo iface co iP nie pomogło.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 35. Data: 2009-06-09 11:34:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Proste i rzeczowe, lepiej mieć HTC z AM niż IP bez, jak ktoś AM uzywa i
    > potrzebuje.

    Tak oczywiscie ... Ulomny telefon i ulomna nawigacja na malym ekranie

  • 36. Data: 2009-06-09 11:47:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Hmm, to czym jest w takim razie iP jak nie jest nawigacją, telefonem też
    > nie? Odpustowym gadzetem do grania w autobusie?

    To bylo o HTC bystrzaku

  • 37. Data: 2009-06-09 11:47:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

  • 38. Data: 2009-06-09 11:59:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Hmm, to czym jest w takim razie iP jak nie jest nawigacją, telefonem też
    > nie? Odpustowym gadzetem do grania w autobusie?

    Nawigacją nie jest i nie będzie - a napewno nie mój :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 39. Data: 2009-06-09 12:15:31
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 09 cze 2009 o 13:34 GMT, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Tak oczywiscie ... Ulomny telefon i ulomna nawigacja na malym ekranie

    Nawigacja identyczna jak na dedykownym urzadzeniu do nawigacji, maly ekran
    w niczym nie przeszkadza, dotykam go tylko przed wyruszeniem w droge,
    pozniej glownie slucham komunikatow glosowych, a wzrok mam ok i nie mam
    problemow z dostrzezeniem tego co jest na ekraniku...

    Zeby nie bylo, nie mowie ze dedykowane nawigacje sa bez sensu, bo sa oki,
    tez bym taka kupil, ale wybralem 2w1, czyli telefon, ale mozliwe ze
    niedlugo z niego zrezygnuje, ale tylko z pwodu WM, jezeli na moim
    androidzie zrobia AM to chetnie z niej skorzystam...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 40. Data: 2009-06-09 12:27:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>