  • Data: 2014-09-14 11:37:30
    Temat: Re: jak oni robią takie filmiki?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Sun, 31 Aug 2014, PiteR wrote:
    >

    > pzdr, Gotfryd

    Testowałem jakiś czas temu chyba wszystkie możliwe stablilizatory darmowe i
    komercyjne jakie znalazłem w necie i absolutnym rekordzistą jest dla mnie
    Mercalli. NIe tylko daje najlepszą jakość stabilizacji, ale robi to w
    najkrótszym czasie i z minimalnym wkładem użytkownika. Są pluginy, do
    Aftereffects, premiere, mające mnóstwo ustawień, testowałem wszystkie i
    powiem krotko - do piet nie dorastają mercalli, a nie ktore nie dosc ze dają
    marną stabilizację to robią to jeszcze 100x dłużej. Deshaker jest niezly,
    choc nie tak dobry. Najwieksza zaletą deshakera jest dodawanie ramek z
    innych klatek - bardzo rzadki a bardzo ciekawy ficzer :) Tym niemniej w
    świecie dzisiejszych kamer cyfrowych stabilizator jest potrzebny nie tylko
    do samej stabilizacji ale tez usuniecia koszmarnego efektu galarety (rolling
    shooter) i tutaj deshaker odpada.
    Ideałem byłby mercalli uzupełniony o dorabianie ramek z innych klatek. ALe
    chyba sie na to nie zanosi. Nie wiem na ile skomplikowane jest dorobienie
    sobie tych ramek np AfterEffects. Musze poprobowac :)

    Pzdr