  • Data: 2014-07-31 23:29:17
    Temat: Re: jak poprawić zasięg ładowarki bezprzewodowej do telefonu?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie szanowni!

    całość komunikacji bezprzewodowej, również miedzianej, jest oparta na
    akceptowalnych stratach. Im jesteśmy zamożniejsi, tym poziom akceptacji
    jest wyższy. Ja telefonu używam do pracy i zabawy. Mogę mieć dwa aparaty
    i zawsze będą naładowane, ale jeśli mam jeden - nie da rady aby
    rozmawiać kilka godzin dziennie, robić fotki, a wieczorem mieć jeszcze
    energie na poczytanie internetu, nawigacje, albo film (bajkę dla
    dziecka). Tak więc z pełną świadomością konsekwencji wybrałem ładowarkę
    bezprzewodową. Po to aby nie wtykać kilka razy dziennie kabelka do usb.
    Jednak moja wiedza o komplikacjach była znikoma. Jeśli ktoś nie wie, to
    ładowarka sprawdza czy na niej jest telefon za pomoca fal
    elektromagnetycznych, potem dogaduje się z telefonem, a potem rozpoczyna
    albo i nie - ładowanie. ja bym wykrywanie zastąpił mikro przełącznikiem,
    olał sprawdzanie czegokolwiek i "walił" anteną nadawczą ile wlezie. nie
    potrafię ani zoptymalizować tego co dostałem, ani zbudować nowego
    nadajnika.

    ToMasz