    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 1 Aug 2014 02:56:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: jak poprawić zasięg ładowarki bezprzewodowej do telefonu?
    From: t...@g...com

    > hop,hop,dum,dup,dup czy inne pitolenie ze słuchawek. Schowajcie czasem to
    > gówno do szuflady, może odzyskacie trochę człowieczeństwa.

    jak ja nie lubię jak ktoś dorabia ideologie....
    cały dzień gadam przez telefon. nie ciągle, tylko raz dwa na godzine. musze chodzić,
    więc jeśli się telefon ładował, już się nie ładuje, potem muszę coś zapisać i już nie
    pamiętam żeby go podłączyć. Po pracy jadę na rower z dziećmi (tak, nie codziennie) i
    syn szuka skarbów (geocahing, taka zabawa z GPSem). Córka mówi - ale masz fajny
    telefon, a ja byłam grzeczna, czy mogę pooglądac bajkę? (nie mam standardowej
    telewizji, z wyboru)
    I często się zdarza że w środku nocy telefon zaczyna pikać że jest rozładowany. Tak
    wiem, powinienem wpinać do ładowarki w domu, ale znowu ktoś tam dzwoni, i zapominam.
    Jak często? Wystarczy że raz na miesiac obudzi mnie rozładowany telefon, albo nie
    pozwoli wykonać rozmowy rano - szukam innego rozwiązania. mam je, ale nie działa
    jeśli telefon jest o obudowie - a jak pisałem używany jest często w terenie.
    ToMasz