  • 11. Data: 2009-04-16 08:44:53
    Temat: Re: jak przechowywac telefon - akumulator?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 13:55:33 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:167znintfx7b9$.1cx8q8bx2rsrb.dlg@40tude
    .net...
    > . Po
    >
    > Napisali na jaki system plików? Chyba najlepiej na exFAT.

    Dyski się formatuje, nie formuje ;p

    Pozdrawiam
    Tony

  • 12. Data: 2009-04-16 12:01:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1mq1lnyw9lw0n$.1xxtvvyrw35g3$.dlg@40tud
    e.net...

    > Dyski się formatuje, nie formuje ;p

    Zbyt szybko czytałem i przeczytałem "Po 3 miesiącach nieużywania aku należy
    ponownie sformatować". ;p

  • 13. Data: 2009-04-16 15:24:05
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Tony pisze:

    > Dyski się formatuje, nie formuje ;p

    Kiedy ostatni raz FORMATOWAŁEŚ dysk twardy? Ja już
    tego nie robiłem od wielu, wielu lat...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 14. Data: 2009-04-16 15:26:40
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Końrad N.S. pisze:
    > Jak przechowywać telefon, a konkretnie jego akumulator?
    > Do szuflady ląduje np. na długo, ma być zapasem, gdyby komuś z
    > domowników siadł jego telefon.
    >

    > Magazynować naładowany, pusty, czy bez znaczenia?

    Li-Ion:
    - rozładowany tak gdzieś do połowy,
    - nie w ciepłym miejscu (najgorsza jest temperatura),
    - możesz wrzucić na dolną półkę do lodówki (owinąć wcześniej
    w np. papier toaletowy i wsadzić do woreczka ze "struną" (np. takie,
    jak dają na lotnisku...)).

    > Trzymać w zwykłej suchej szufladzie, czy w specjalnym miejscu (np.
    > słyszałem o ludziach wkładających aku od laptopów do zamrażarek)?

    Zamrażarka to "leczenie" LiIon (skuteczne).

  • 15. Data: 2009-04-16 15:46:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:49e74d96$...@n...home.net.pl...
    > Kiedy ostatni raz FORMATOWAŁEŚ dysk twardy? Ja już
    > tego nie robiłem od wielu, wielu lat...

    Nic, tylko pogratulować. Ja nigdy nie formatowałem dysku twardego. Zawsze
    formatowałem partycje. :)

  • 16. Data: 2009-04-16 16:17:54
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    qwerty pisze:
> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:49e74d96$...@n...home.net.pl...
    >
    > Nic, tylko pogratulować. Ja nigdy nie formatowałem dysku twardego.

    Ja ze dwa razy w życiu formatowałem dysk, partycje kasowałem
    i przygotowywałem do pracy. Dysków się nie formatuje od lat.

  • 17. Data: 2009-04-17 08:34:14
    Od: Konrad <k...@p...DELETE--THIS.pl>

    On Tue, 14 Apr 2009 13:23:53 +0200, Końrad N.S. wrote:

    > Jak przechowywać telefon, a konkretnie jego akumulator?

    www.batteryuniversity.com

    Jeśli Li-Ion to 40-50% naładowany w lodówce.

    Konrad