  • Data: 2018-02-08 11:55:07
    Temat: Re: jak sformatować karte SD
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 08:19:16 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > *usunąłem klawiszem DEL*
    >
    > a wystarczylo wyciac zdjecia w telefonie zeby spac spokojnie :-)
    >
    > ps niektore kompy (OS albo antyvir) mieszaja w systemie plikow karty powodujac
    utrate danych wiec teraz musisz wyjac karte z wylaczonego telefonu wrzucic do
    czytnika i format (fat 32 ?) potem do telefonu, wlaczyc jesli sam rozpozna to git ale
    moze trzeba bedzie ustawic recznie ze aparat ma uzywac sd

    na dzisiaj nie jestem wstanie sformatować karty SD w:
    komputerze poleceniem format c:
    komputerze korzystając z narzędzia do zarządzania dyskami
    w aparacie fotograficznym przy pomocy opcji: sformatuj kartę.
    w telefonie lumia 640xl

    za każdym razem albo wyskakuje błąd że nie można