  • Data: 2015-12-02 13:38:30
    Temat: Re: jak to zrobili?
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-01 o 01:25, Marek pisze:
> [...]
    d&v=Pt2Apvzb7JQ

    > Zawsze nie mogę wyjść z podziwu jak się robi takie kretyńskie "pionowe" filmy
    (aspekt)...

    Wytłumaczyłem raz koledze, że tak się filmów nie kręci.
    To zaczął kręcić komórką normalnie, poziomo.
    Ale po jakimś czasie znowu przychodzi do mnie, żebym mu
    przerobił na kompie na poziomy.
    To mówię:
    - przecież miałeś poziomo kręcić jak nakazałem

    Okazało się, że obiekt który filmował nie mieścił się w kadrze w pionie,
    więc obrócił komórę i się obiekt zmieścił.
    Czyli w sumie dobrze zrobił.

    Wniosek z tego taki, że powody mogą być bardziej skomplikowane
    niżby mogło się wydawać.