  • Data: 2019-05-21 02:27:41
    Temat: Re: jak unieruchomić silnik spalinowy?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tak sie niszczy celowo silniki w USA.
    > Zaraz ... a moze to bylo do chlodnicy a nie do paliwa :-)
    > Albo zamiast oleju

    Nie wątpie, że to załatwi silnik i to nieodwracalnie - szkło wodne
    reaguje w podwyższonych temperaturach z powierzchnia aluminium. Ale
    ponownie, on to wlewa do swojego baku więc będzie to musiał potem
    stamtąd usunąć.

    > Hm ... jak sie to szklo wodne przedostalo do cylindra ?

    Dodaje się je do płynu chłodzacego w sytuacji gdy jest przeciek do
    komory spalania. Potrafi dobrze uszczelnic. Ale jak za dużo to może być
    problem.

    Tak zupełnie z innej beczki, ponad 20 lat uzywam na codzień
    angielskiego. Przed chwilą się wyp.. łem motorem. Jakiś, gosciu z tyłu
    się innym motorem na mnie z lekka też wmlaskał ale raźnie podskoczył aby
    mi pomóc sie podnieść. No i ja do niego piekną polszczyzną "dzięki
    stary" i jeszcze się na niego gapię, ze nic facet nie kuma. To jak
    głęboko jest to zakorzenione, że te 20parę lat na odruchy nie wystarczy?

    --
    Marcin