  • Data: 2017-03-31 11:04:58
    Temat: Re: jak zdiagnozować, naprawić skaner?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    "Sterownik" w przypadku skanerów oznacza zwykle:
    Jeszcze przed pierwszym podłączeniem skanera do komputera należy zainstalować w
    komputerze program obsługujacy ten skaner (np. ScanWise lub FotoLook w przypadku Agfy
    itp.).
    Dopiero po zainstalowaniu w/w programu podłączamy skaner, i wtedy system powinien go
    rozpoznać (jak napisałem wcześniej, potrzebna jest czasem właściwa wersja programu do
    konkretnego modelu skanera).
    Możesz także zajrzeć tu:
    www.hamrick.com/vuescan

    -----
    > nie mam jak zainstalować sterowników, bo w moim systemie opracyjnym są one
    "wbudowane".