  • 1. Data: 2015-03-03 11:37:44
    Temat: jaki dysk w lenovo 10087?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jaki jest dysk w mini-desktopie Lenovo 10087 (IdeaCentre Q180)? Chodzi
    mi o typ interfejsu - SATA, mSATA?

    ps. To jest wd wd3200bpvt i znalazłem opis, niby jest SATA3 ale czy oni
    odróżniają SATA od mSATA? :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-03-03 12:54:10
    Temat: Re: jaki dysk w lenovo 10087?
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 11:37:46 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Jaki jest dysk w mini-desktopie Lenovo 10087 (IdeaCentre Q180)? Chodzi
    > mi o typ interfejsu - SATA, mSATA?
    >
    > ps. To jest wd wd3200bpvt i znalazłem opis, niby jest SATA3 ale czy oni
    > odróżniają SATA od mSATA? :)

    wg poniższego dokumentu lenovo jest to chyba zwykły SATA3 2,5" 7mm

    http://download.lenovo.com/consumer/desktop_pub/leno
    vo_ideacentre_q180_hmm_20120612.pdf

  • 3. Data: 2015-03-03 13:07:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 03:54:10 -0800 (PST), MarkPunk napisał(a):

    > wg poniższego dokumentu lenovo jest to chyba zwykły SATA3 2,5" 7mm
    > http://download.lenovo.com/consumer/desktop_pub/leno
    vo_ideacentre_q180_hmm_20120612.pdf

    Znam dokument. Tylko to "chyba" :)

  • 4. Data: 2015-03-03 14:36:49
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    http://download.lenovo.com/consumer/desktop_pub/leno
    vo_ideacentre_q180_hmm_20120612.pdf

    > Znam dokument. Tylko to "chyba" :)

    ale załączone obrazki oraz lista obsługiwanych dysków podająca wysokość 7mm wydaje
    się to jednoznacznie definiować

    nie widziałem w takim kształcie a tym bardziej w tym rozmiarze (7mm) dysku mSATA

  • 5. Data: 2015-03-03 15:02:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 05:36:49 -0800 (PST), MarkPunk napisał(a):

> [...]
    się to jednoznacznie definiować

    > nie widziałem w takim kształcie a tym bardziej w tym rozmiarze (7mm) dysku mSATA

    Acha, to dobra wskazówka. Nie miałem jeszcze do czynienia ani z takim
    krduplowatym desktopem ani tym bardziej z dyskiem mSATA.

  • 6. Data: 2015-03-03 21:18:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    vo_ideacentre_q180_hmm_20120612.pdf

    się to jednoznacznie definiować

    > Acha, to dobra wskazówka. Nie miałem jeszcze do czynienia ani z takim
    > krduplowatym desktopem ani tym bardziej z dyskiem mSATA.

    mSATA wygląda podobnie do kart WiFi w laptopie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2015-03-03 23:20:12
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-03-03 o 21:18, Adam pisze:

    vo_ideacentre_q180_hmm_20120612.pdf

    > mSATA wygląda podobnie do kart WiFi w laptopie.

    Dysk mSATA jest chyba nawet mniejszy