  • 1. Data: 2015-03-01 21:16:55
    Temat: Streaming TV po Sieci
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Probowalem dzisiaj puscic streaming z USB TV przez VLC ale jest problem z
    wyborem kanalu. Po prostu odpala na raz z 6 okienek z roznymi programami i
    w ostatecznie VLC sie zawiesza. Najprawdopodobniej karta TV (PCTV 78e) nie
    obsluguje (jest zabezpieczona przed takim trickiem) streamingu, zwlaszcza
    ze maja do tego dodatkowy plugin. Myslalem nawet o kupnie ale to dziala na
    flashu czyli juz jest przestarzale a nie mam zamiaru instalowac flasha na
    telefonie.
    Moze ktos jednak probowal a ja po prostu robie cos zle i moglby poradzic?