  • 1. Data: 2015-03-01 08:03:49
    Temat: Wyjscie HDMI do Display Port / DVI ?
    Od: " 666" <...@...6>

    Dziwne, ale coraz trudniej znaleźć urządzenie (monitor, telewizor) z wejściem
    sygnałowym HDMI, no i w poleasingowych zawsze mniejszy
    wybór.
    Tymczasem mam kilka urządzeń z wyjściami HDMI (tuner DVB-T, notebook, aparat, NAS).
    Czy zwykły kabel HDMI->DVI lub kabel HDMI->Display Port załatwiają sprawę?
    Przy okazji pytanie:
    Jak jest największa rozsądna długość kabla HDMI->HDMI ?

  • 2. Data: 2015-03-01 11:25:26
    Temat: Re: Wyjscie HDMI do Display Port / DVI ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    666 pisze tak:

    > Dziwne, ale coraz trudniej znaleźć urządzenie (monitor, telewizor)
    > z wejściem sygnałowym HDMI, no i w poleasingowych zawsze mniejszy
    > wybór.

    telewizory? to co montują zamiast?

    > Przy okazji pytanie:
    > Jak jest największa rozsądna długość kabla HDMI->HDMI ?

    rozsądna tzn? wieść gminna niesie ze 15m działają
    a 10m na pewno działają bo używam taki.

    --
    Piter