  • Data: 2009-05-30 13:46:11
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M pisze:
    > Bez przesadyzmu, halo, Szopem robiło sie na 486 z mrugającym poduszkowym
    > monitorem i jakoś się nadawało. Skąd wiesz do jakiej pracy i co będzie
    > robił w tym Szopie..

    Myślę, że jeśli będzie pracował w Photoshopie to zapewne ma na myśli
    zagadnienia związane z grafiką. Z kolei grafika oznacza wierne
    odwzorowanie kolorów, szarości, szerokie kąty, równomierne
    podświetlenie, brak refleksów itd. Jeśli nadal uważasz, że najtańsza
    błyszcząca matryca TN spełni się w tym zadaniu śpiewająco to obawiam
    się, że nie mamy o czym dalej dyskutować.

    --
    PSYLO