  • 1. Data: 2009-05-29 21:57:43
    Temat: jaki laptop mam kupić?
    Od: s...@g...com

    proszę o pomoc w wyborze laptopa, do korzystania stacjonarnie - w
    domu, ma być do oglądania filmów, pracy z Photoshopem, sluchania
    muzyki, z tunerem tv-oby dzialal... dysponuje kwotą 3-4.000

  • 2. Data: 2009-05-29 22:27:15
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    .googlegroups.com...
    >proszę o pomoc w wyborze laptopa, do korzystania stacjonarnie- w
    >domu, ma być do oglądania filmów, pracy z Photoshopem, sluchania
    >muzyki, z tunerem tv-oby dzialal... dysponuje kwotą 3-4.000

    Przecież to ewidentnie wskazuje na stacjonarke, photoshop na lapku ?

  • 3. Data: 2009-05-29 23:05:31
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2009-05-30 00:27, Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Przecież to ewidentnie wskazuje na stacjonarke, photoshop na lapku ?

    Teraz taka moda - ludzie kupują laptopy po to żeby stały na biurku
    Oczywiscie to że za te pieniądze mozna kupic 2x lepszego peceta w wiekszosci wypadków
    niema
    znaczenia - 'chce laptopa i juz', a pozniej zaczynają sie jęki ze gry słabo chodzą,
    niema mozliwosci
    rozbudowy, niewygodnie sie pisze, bola nadgarstki, ma mały ekran i tak dalej...
    Jedyne usprawiedliwienie kupna laptopa to to ze ktos naprawde potrzebuje mobilnego
    komputera -
    jezdzi w delegacje, jest na studiach itd. reszta 'powodów' to zwykłe banialuki -
    moda...

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-05-30 02:00:30
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 30 May 2009 01:05:31 +0200, vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    wrote:

    .googlegroups.com...

    >Teraz taka moda - ludzie kupują laptopy po to żeby stały na biurku

    nie wiem z jakimi ludzmi masz doczyneinia, ale to nie jest juz moda.
    dinosaury w postaci szafy pod biurkiem w dobie urzadzen przenosnych
    ida w przypadku przecietnego usera powoli do lamusa. nie widze
    najmniejszego powodu, zeby nie moc pracowac w photoshopie na laptopie.
    znam architektow, ktorzy dziergaja w CADach, programach do aminacji,
    ktore kiedys wymagaly kart graficznych po kilka tysiecy dolarow, coraz
    czesciej filmy, z dystrybujcja kinowa montuje sie w final cut, czy
    avidzie na macbookach.
    poza tym jakos photoshop nie jest na pierwszym miejscu listy wymaagan,
    wiec nie wygkada na to, zeby pytek byl jakims hardcorowym
    uzytkownikiem. diablel lezy w szczegolach, ale zaden z was nie zadal
    pytan o dokladne wymagania.

> [...]
    niema mozliwosci
    >rozbudowy, niewygodnie sie pisze, bola nadgarstki, ma mały ekran i tak dalej...

    o grach na razie nic nie pisal, a to sa jego pieniadze i jego
    nadgarstki. jak go beda bolec to sobie dokupi klawiature. chce miec
    laptopa. dalczego chcecie go zniechecic. to bedzie jego doswiadczenie.

    >Jedyne usprawiedliwienie kupna laptopa to to ze ktos naprawde potrzebuje mobilnego
    komputera -
    >jezdzi w delegacje,

    nie. wyobraz sobie, ze moze jedyne miejsce jakie ma w wynajmowanym
    pokoju to fotel albo kanapa, a dostep do wifi ma w ogrodku przed
    domem, albo w kafei na rogu.

    >jest na studiach itd. reszta 'powodów' to zwykłe banialuki - moda...

    banialuki to ty opowiadasz. wystarczy kaprys uzytkownika.
    na jakiej podstawie krytykujesz jego wybor? czy zadal pytanie o to,
    czy powinien kupic stacjonarny czy laptopa? nie. nie zadal. zapewne
    zastanawial sie co bedzie lepsze w jego systuacji, dluzej niz ty i
    wybral laptopa. nie kazdy musi myslec w formacie skrzynki metalowej, a
    odrobina tolerancji nigdy nie zawadzi. nawet jesli to jest moda. tobie
    nic do tego. <rs>

  • 5. Data: 2009-05-30 05:05:07
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości 5...@4...com pobredza:

    > coraz
    > czesciej filmy, z dystrybujcja kinowa montuje sie w final cut, czy
    > avidzie na macbookach.

    No to musi to być bardzo mała dystrybucja kinowa jeżeli używa się Final
    Cuta i makbooków, i w ogóle chyba laptopów jako takich, do montażu.

    --
    tbr

  • 6. Data: 2009-05-30 06:15:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kot Prezydenta wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Przecież to ewidentnie wskazuje na stacjonarke, photoshop na lapku ?

    bo co? moze facet nie chce blaszaka?

  • 7. Data: 2009-05-30 07:51:40
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    rs pisze:
    > poza tym jakos photoshop nie jest na pierwszym miejscu listy wymaagan,
    > wiec nie wygkada na to, zeby pytek byl jakims hardcorowym
    > uzytkownikiem.

    Guzik prawda. Matryca w laptopie za 3-4k zł nie będzie się kompletnie
    nadawała do niczego związanego z grafiką, a jeśli ktoś już wydaje 3500
    zł na Photoshopa to raczej powinien mieć pewne wymagania, nie uważasz?

    --
    PSYLO

  • 8. Data: 2009-05-30 09:46:53
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Marek Dyjor wrote:
    > bo co?

    Bo ekran. :) Ale byc moze autor watku zdaje sobie z tego sprawe i ma
    przygotowana odpowiednia kwote na monitor. Jak dla mnie to swietne
    rozwiazanie.

    k,

  • 9. Data: 2009-05-30 10:18:30
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    .googlegroups.com...

    > bo co? moze facet nie chce blaszaka?

    a może nie wie blaszak jest lepszym rozwiązaniem ?

  • 10. Data: 2009-05-30 10:19:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KILu wrote:

    > Bo ekran. :) Ale byc moze autor watku zdaje sobie z tego sprawe i ma
    > przygotowana odpowiednia kwote na monitor. Jak dla mnie to swietne
    > rozwiązanie.

    dokładnie, mam 21 '' eizo + bezprzewodową klawiaturę MS i jazda.