    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki laptop mam kupić?
    Date: Wed, 03 Jun 2009 13:39:52 -0400

    On Wed, 3 Jun 2009 09:05:43 +0200, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    >..i na tym powinnismy zakonczyc, bo w sumie sie zgadzamy - akurat co do CADa
    >to laptop owszem, ale jako dodatkowe narzedzie, a nie *podstawowe* narzedzie
    >codziennej pracy.. bo takowa na nim bylaby po prostu meczaca.
    >Jasne, na upartego mozna, tylko po co sie meczyc?

    my sie mozemy zgadzac i to mile.
    nikt nie mowi, ze nalezy np. architekta zmuszac do pracy wylacznie na
    laptopie. ja mowie, ze nie nalezy zmuszac do pracy tylko na
    stacjonarnym. ja mowie tylko, ze jesli chce paracowac tylko na
    stacjonarnym, to niech pracuje tylko na stacjonarnym, ale z drugiej
    strony jesli ktos ma kaprys pracowac na laaptopie, nawet jesli
    spowoduje to jakis dyskomfort w porownaniu z chocby z paca na duzym
    ekranie (choc jak juz mowielm, nie wszystkie projekty wymagaja
    poteznego hardwareu graficznego i z powodzeniem mozna pracowac na
    lapach bez zadnego uszczerbku dla jakosci pracy, ani projektu), to nie
    nalezy takie podejscie wysmiewac i mowic, ze "laptopy sie nie nadaja".
    to sa indywidualne wybory i powinno sie je uszanowac. zapewne sa
    jakies czynniki, ktore powoduja, ze tym ludziom bardziej sie oplaca
    pracowac na laptopach. wiem, ze paru moich znajomych dojezdzaja do
    pracy przeszlo poltorej godziny w jedna strone pociagami, wiec to jest
    ponad 3 godziny kazdego dnia wyrwane z zycia. dlaczego tego nie
    wykorzystac? <rs>