    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki laptop mam kupić?
    Date: Wed, 03 Jun 2009 14:24:14 -0400

    On Tue, 2 Jun 2009 15:04:41 +0200, "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    >w wiadomości f...@4...com pobredza:

    >No więc dlaczego? Zresztą nie przypominam sobie, abym cię widział
    >gdziekolwiek indziej poza pl.rec.film i tutaj.

    bo jestes bez pojecia czepiajacym sie .... wpisz sobie ci bardziej
    pasuje, lewaka, prawaka, dupka, buraka, prostaka ipt. itd.

    >http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.advocacy/m
    sg/8e1f7f32dfbd20d2

    >I inne posty Kiliana na temat programów do montażu.

    no jeszcze lepiej. widac, ze ty tez nie odrozniasz animation i special
    effect od edycji, mimo ze autor sam dokladnie o tym pisze i wlasnie
    takie nieporozumienie wytyka. nawet nie potrafisz, ze zrozumieniem,
    czytac na co sie powolujesz.

    edycja w projektach 3D jest czym innym procesem niz edycja normalnego
    filmu (inna logistyka calego projektu), a pixar uzywa piranha, nie do
    edycji, ale glownie do czesciowej kompozycji, poprawek i korekcji
    koloru calosci, i obecnie ze wzgledu na to, ze program poparty
    odpowiednim hardwarem ma jeden z najlepszych playerow materialu
    przygotowywanego do przezentacji w 3D. nie do edycji czyli montazu, bo
    w tym wypadku mozliwosci tego software sa dosc mocno ograniczone.

    >Śmiało, napieraj.

    najpierw naucz sie czytac ze zrozumieniem, to moze bedzie na co.

    >Ależ wrzucaj sobie filmy dokumentalne, i co tam jeszcze sobie chcesz
    >żeby zawęzić kryteria. W końcu pewnie wyjdzie na twoje.

    a potem sie pytasz, dlaczego na pl.rec.film siedzisz w KFie. wlasnie
    za rzeczowsoc dyskusji. <rs>