  • 21. Data: 2013-04-03 22:05:10
    Temat: Re: jakie auto między 25-30 kpln?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 11:37, Chris pisze:
    > bez problemu po 4 latach
    > dalej wszystko naprawiają na gwarancji.

    Zdefiniuj "wszystko".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 22. Data: 2013-04-03 23:33:46
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-04-03 21:24, Robert Rędziak pisze:

    > Foka 1.6 nie jedzie. Może jestem rozbestwiony jazdą autem, które
    > ma ponad 150KM, ale przyglądałbym się mocniejszym wersjom.
    >
    > RR.

    Jest mocniejsza wersja 1.6 - 115KM. Czy jeździ dużo lepiej niż 100KM nie
    miałem okazji porównać, na papierze wygląda, że lepiej. :)

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 23. Data: 2013-04-04 11:38:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Nieprawda.
    > Mechanik w Feuvert czy Norauto radzi sobie w 5-10 minut.
    > Czasem jak ma grubsze łapsko do musi zwolnić sruby trzymające puszkę z
    > jakąś elektryką żeby ja odchylić, ale to wszystko.

    Ciekawe jak to zrobił od strony pasażera .. ???
    http://vlastimilfiser.rajce.idnes.cz/Vymena_svetel_u
    _cee%B4da/

  • 24. Data: 2013-04-04 11:39:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Zdefiniuj "wszystko".

    Masz to opisane w gwarancji ...

  • 25. Data: 2013-04-04 11:41:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    cef nabazgrał(a):

    > To ile to ma teraz lat, że się coś psuje stale?

    Gwarancja jest po to żeby najdrobniejsze usterki robili za free a nie tylko
    jak koło odpadnie albo silnik wybuchnie.
    Sąsiad z mondeo to z 10 razy do roku stoi w serwisie na naprawach
    gwarancyjnych ... skoro jest to trzeba z tego korzystać.

  • 26. Data: 2013-04-04 11:42:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-04 11:39, Chris pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Masz to opisane w gwarancji ...

    Ale mi nie chodzi o teorię, tylko o twój egzemplarz. Wymień z czym
    pojechałeś do ASO i załapałeś się na naprawę gwarancyjną.

  • 27. Data: 2013-04-04 12:42:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Ale mi nie chodzi o teorię, tylko o twój egzemplarz. Wymień z czym
    > pojechałeś do ASO i załapałeś się na naprawę gwarancyjną.

    Naprawa kolumny kierowniczej z maglownicą (wymiana na nową). Poza tym auto
    się nie psuje chyba że za serwis traktujesz wymianę oleju, klocków, płynu do
    spryskiwacza ... aaa daszek przeciwsłoneczny po podniesieniu do dachu opadał
    o jakiś 1cm .. wymiana w ASO na nowy (gwarancja)

  • 28. Data: 2013-04-04 12:46:32
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-04 12:42, Chris pisze:
    > aaa daszek przeciwsłoneczny po podniesieniu do dachu opadał o jakiś 1cm
    > .. wymiana w ASO na nowy (gwarancja)

    No to mnie zabiło :) Dla mnie to ewidentnie kwestia zużycia... Widać
    mega się starają :)

    pozdrawiam
    m.

  • 29. Data: 2013-04-04 12:51:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michał nabazgrał(a):

    > No to mnie zabiło :) Dla mnie to ewidentnie kwestia zużycia... Widać mega
    > się starają :)

    Sąsiad z mniejszymi pierdułami do ASO jeździł z Mondeo .. :)

    Ale po to jest gwarancja żeby z niej korzystać a nie płakać że coś nie
    działa i robić to samemu na ulicy przy -30 :)

  • 30. Data: 2013-04-04 12:52:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 04 Apr 2013 12:46:32 +0200, Michał

    > No to mnie zabiło :) Dla mnie to ewidentnie kwestia zużycia... Widać
    > mega się starają :)

    Mnie w Mazdzie wymienili przy 80 tkm stukające lekko gumy wahacza -- też,
    ku mojemu zdziwieniu, były na gwarancji. Później się okazało, że problem
    hałasu był jednak w nienasmarowanej przekładni kierowniczej a nie w gumach
    (choć te były lekko juz wybite). ;) W grupie VW (gdzie w pasku się wybijają
    czasem już przy 50tkm, a w takiej fabce i po 15) te gumy to element
    eksploatacyjny i trzeba bulić za wymianę i materiał nawet na gwarancji.

    --
    Pozdor Myjk