  • 31. Data: 2010-04-28 02:44:08
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Porsche 944 - wiem, miałem... super autko. Nawet takie rocznikowo z 1985
    > wygląda i jeździ super jeśli jest zadbane. No i ten dzwięk silnika... A
    > gdyby trafiło się w wersji turbo to już zupełny odjazd. No i nie traci
    > na wartości. Ja swoje sprzedałem za 14500 zł, teraz jak przeglądam to
    > cena jest taka sama.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    944 nie chciałem kiedyś to kupić za pierwszą kase jaką zarobiłem, ale
    mi na szczęście przeszło (i się wtedy zmieniło w pojawiające się później
    S60R, co mi też przeszło :) ).

    mój typ: safrane quadra biturbo ;) 1.8 tony po zatankowaniu :)
    w aucie typu 5 metrowy hatchback. Koło 267 koni i 4x4,
    i niesamowita stabilność, bardzo dobre zawieszenie, potężne możliwości
    jazdy po czymkolwiek, rewelacyjny klimatronik.

    tego modelu jeszcze nie miałem, ponoć się bardzo psuje ;) i z 30/100
    spali jak deptasz (bez turba palą po 20l/100, te z volvo 17/100).

    pozdrawiam.

  • 32. Data: 2010-04-28 10:18:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jako Audi A6 z lat 97-04.
    >
    > Szyfrem tego typu jest sens posługiwać się na jakichś forach danej
    > marki, gdzie indziej po prostu będziesz często nierozumiany (to samo
    > dotyczy fanów innych BMW czy Mercedesów uwielbiających brandzlować
    > się tu kodami, zrozumiałymi tylko dla nich samych i im podobnym).

    Jak rzadko - zgodzę się z Cavallino.

    Napisze taki jeden z drugim E39, C5, W111 czy EJ9 i szukaj o co mu
    biega.

    Dobrze że choć allegro wprowadziło też oznaczenia do list.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 33. Data: 2010-04-28 10:25:01
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Jacek Rudowski pisze:

    > Cytat:

    > No faktycznie - C5 to taki samochod do zabawy super, ze hoho,
    > sportowa dusza az sie wylewa :)
    >
    > Bez urazy - ale litosci.

    chcesz sprawdzić?

    M.

  • 34. Data: 2010-04-28 10:34:39
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 28.04.2010 MichałG <g...@w...pl> napisał/a:

    > chcesz sprawdzić?

    Ale co? To, ze jest wielka landara, pewnie nawet z mocnym silnikiem,
    do szybkiego przemieszczania sie po drogach, ale zabawy z takim samochodem nie
    bedzie
    w sumie jako takiej zadnej?

    Czy co konkretnie chcialbys mi udowodnic?

    Bo byc moze jest to kwestia znaczenia pojecia "zabawa" - jesli
    kogos bawi gnanie szybko na wprost z mozliwoscia sprawnego wyprzedzania, z dupa
    usadzona w wygodnym zapewne fotelu - to ok - ubaw normalnie po pachy.

    Jesli mamy na mysli naprawde jakas aktywniejsza zabawe samochodem, to mysle, ze
    pojawila
    sie tu w watku dalece lepsza opcja - mx5

    Sportowa jazda to nie tylko gnanie na wprost przed siebie.

    Niemniej jednak jesli masz ochote, to poprosze o wiecej szczegolow w temacie tych
    zabaw Citroenem C5
    Byc moze mnie przekonasz.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 35. Data: 2010-04-28 10:45:47
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niemniej jednak jesli masz ochote, to poprosze o wiecej szczegolow w
    > temacie tych zabaw Citroenem C5 Byc moze mnie przekonasz.

    Ehh zabawa się zaczyna przy dużym silniku i napędzie 4x4, stałym 4x4 ale
    citroen tu odpada, zostaje subaru i audi.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 36. Data: 2010-04-28 10:50:44
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 28.04.2010 Lewis <lewisa@[tnij]> napisał/a:
    > Ehh zabawa się zaczyna przy dużym silniku i napędzie 4x4, stałym 4x4 ale
    > citroen tu odpada, zostaje subaru i audi.

    Nie musi byc wcale ani duzy silnik, ani megamoce jako takie, ani 4x4.
    Ale oczywiscie tez kwestia konkretnego samochodu.
    Lekki samochod z napedem na tyl i wcale nie takim nawet mocnym silnikiem
    i zabawy jest naprawde niemalo.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 37. Data: 2010-04-28 11:34:41
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

> [...]

    Sportowa jazda to nie tylko gnanie na wprost przed siebie.

    Niemniej jednak jesli masz ochote, to poprosze o wiecej szczegolow w temacie tych

    Oczywiscie nadal pozostaje kwestia ceny - bo tak na szybko przegladajac Allegro - to
    z tym C5 V6
    za 15tys. zwlaszcza w stanie nie wymagajacym inwestycji, to chyba moze byc ciezko
    nieco jednak.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 38. Data: 2010-04-28 12:00:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Ehh zabawa się zaczyna przy dużym silniku i napędzie 4x4, stałym 4x4 ale
    > citroen tu odpada, zostaje subaru i audi.

    I tu nie masz racji absolutnie. Mam Subaru i zabawe w nim tez mam, ale
    czesto wolniejsze, ale male, lekkie auta jeszcze wiekszy banan na twarz
    przyklejaja. Przejedz sie raz Mini (starym, nie tym nowym modelem dla
    fryzjerek) z silnikiem 1.0 albo wlasnie MX-5 tka , a zrozumiesz co mam na
    mysli.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-04-28 12:50:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Bartek pisze:
    > zadzwonił do mnie znajomy.
    >
    > zadał mi proste pytanie;)
    > jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?
    >
    > chodzi o to, by był fan.

    lansiarnia czyli fanu wiecej jak sportu, ale akurat kolega sprzedaje:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1017676852

    no i wiadomo ze czerwone sa najszybsze :-)

    KJ

  • 40. Data: 2010-04-28 17:07:53
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:
> [...]
    > przyklejaja. Przejedz sie raz Mini (starym, nie tym nowym modelem dla
    > fryzjerek) z silnikiem 1.0 albo wlasnie MX-5 tka , a zrozumiesz co mam

    Dokładnie . Prawdz przy okazji na jakim samochodzie zdobywał 3x
    mistrzostwo Europy niejaki Sobiesław Zasada. Dla ułatwienia powiem, że
    wtedy też były siniki po 250KM..... ale ten miał 48KM. ;) ;)

    Pozdrawiam
    Michał Grodoń