    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakość LPG
    Date: Tue, 05 Oct 2010 13:54:39 +0200

    Iglo pisze:
    > Jak to jest z jakością LPG, nikt tego ponoć nie bada, zanim założyłem
    > instalację naczytałem/nasłuchałem o tym że z tym gorzej niż z benzyną i ropą a
    > teraz tankuję gdzie popadnie/gdzie taniej i różnicy w osiągach/zasięgu auta
    > nie odczuwam. A może nowsze instalacje są odporniejsze na jakość paliwa? (mam
    > sekwencję stag300,magicjet). Jakie są wasze odczucia? Naprawdę warto płacić
    > więcej na Shell i podobnych?

    Mam sekwencję i jakość gazu ma znaczenie.
    A dokładniej jest różnica gdy w serwisie przy czyszczeniu wtrysków,
    zaworów itd. na stwierdzenie że badziewiasty gaz tankowałem mówię że
    przecież tankuję na poleconej przez nich stacji (shell) stały klient
    można sprawdzić po rejestracji bo taką dokumentację prowadzą dla
    klientów zniżkowych.
    Koniec końców syf i tak jest tylko mniejsze zdzierstwo w serwisie.:-)