    From: "gosmo" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakość LPG
    Date: Tue, 5 Oct 2010 14:00:21 +0200

    Użytkownik "Iglo" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i8ev5h$5vm$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak to jest z jakością LPG, nikt tego ponoć nie bada, zanim założyłem
    > instalację naczytałem/nasłuchałem o tym że z tym gorzej niż z benzyną i
    > ropą a teraz tankuję gdzie popadnie/gdzie taniej i różnicy w
    > osiągach/zasięgu auta nie odczuwam. A może nowsze instalacje są
    > odporniejsze na jakość paliwa? (mam sekwencję stag300,magicjet). Jakie
    > są wasze odczucia? Naprawdę warto płacić więcej na Shell i podobnych?

    Raz tylko tankowałem "w polu" no i chyba miałem wyjątkowe (nie)szczęście
    trafić na dystrybutor, który zatankował mi ponad 40 litrów do zbiornika do
    którego wchodzi 37l. Tak to wcześniej BP czasem Orlen, potem Lotos a teraz
    Tesco. Jedyna wyczuwalna różnica to taka, że teraz nie muszę wychodzić z
    auta, aby zatankować*. Instalacja to kit LandiRenzo (sekwencja) montowana w
    nowych autach Skoda.

    * Wystarczy podjechać do dystrybutora LPG i wystawić się przodem, rzadko
    muszę opuszczać pojazd aby użyć dzwonka. Na tyle rzadko, że nie pamiętam czy
    aby na pewno na ich dystrybutorach jest dzwonek, ale chyba jest.