eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetjakość druku - tryb szybki › Re: jakość druku - tryb szybki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: marrgol <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jakość druku - tryb szybki
    Date: Fri, 22 May 2015 16:53:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <mjnft5$5af$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5558bbe6$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjb9j5$6il$1@node2.news.atman.pl> <mjmktm$jt$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 176.111.234.41
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1432306406 5455 176.111.234.41 (22 May 2015 14:53:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 May 2015 14:53:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <mjmktm$jt$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1243802
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-05-22 09:14, ww wrote:
    > To nie może być aż takie głupie. Tych kresek na pewno nie jest tyle ile
    > wynosi rozdzielczość drukarki. Sterownik musi dokładniej obliczać
    > pozycję i na pewno ma jakieś algorytmu kompensacji tego typu głupich
    > błędów.

    Oczywiście, że takie algorytmy są, ale stosuje się je w oprogramowaniu
    wewnętrznym urządzenia, a nie w sterowniku. Im lepszy i dokładniejszy
    algorytm, tym kosztowniejsze (czyli bardziej czasochłonne) obliczenia
    - dlatego właśnie im lepszej jakości ma być wydruk, tym wolniej
    powstaje.

    > luzy na pasku i w innych
    > miejscach na pewno nie mają żadnego znaczenia jeśli czujnik enkodera
    > jest na stałe zamocowany na karetce.

    Tak by było, gdyby enkoder, czujnik, napęd i dysze były w osi ruchu
    karetki. Niestety tak nie jest - chyba we wszystkich karetkach, jakie
    widziałem, enkoder (i czujnik, i napęd) są powyżej, a dysze poniżej
    tej osi. Luz na osi powoduje więc, że zależnie od kierunku ruchu
    karetki czujnik będzie się przesuwał raz w jedną, raz w drugą stronę,
    a dysze (które w dodatku będą pluły pod zmieniającym się kątem)
    w przeciwną niż czujnik.

    --
    mrg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: