    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jeden monitor +2 kompy
    Date: Fri, 03 Jul 2009 21:58:11 +0200

    Radosław Sokół pisze:

    > Są dostarczane z samym KVMem. Oczywiście o ile kupujesz nor-
    > malny KVM nowy, w pudełku, a nie jakąś używkę zdekompletowaną.

    > Lepiej mieć jeden dobry monitor i KVMa niż wpychać drugi
    > marny monitor.
    >
    > Inna sprawa, że większością sensownych systemów operacyjnych
    > da się obecnie zarządzać przez sieć.

    też tak myślałem do przedwczoraj. Pierwszy komp działa pod linuksem, a
    drugi to (właśnie zakupiony)rejestrator wideo, (wyjście VGA i LAN) który
    działa również pod linuksem. Teraz najlepsze. Rejestrator "daje" obraz
    po LANie, ale zeby go zobaczyć trzeba mieć IE+activeX. Niewiem jak to
    możliwe, ale producent zarzeka sie ze tak jest. NAwet normalnego systemu
    zapisu danych na dysku nie mogli zastosować.....
    Tak wiec potrzebuje rozwiazania hardwarowego.
    ToMasz