  • Data: 2014-10-31 14:29:16
    Temat: Re: jeden plik na dwóch komputerach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 13:12, Robert Winkler pisze:
    > (...)
    > Nie ma już komendy SEEK, a był ona podstawową operacją
    > pozwalającą na poruszanie się wewnątrz pliku,
    > na pominięcie jego fragmentu i oczytanie tylko interesującej części.
    > Pracując z dyskiem lokalnym dysponujemy odpowiednikiem komendy SEEK,
    > dla dysków sieciowych za każdym razem gdy program używa seek
    > i próbuje odczytać lub zapisać kilka bajtów ze środka pliku
    > system musi to zasymulować przesyłając po sieci całość.
    > W końcu funkcja WinAPI SetFilePointer musi działać tak samo na każdym
    > systemie
> [...]

    Czyli, gdybym w swoich archiwach odszukał jakąś bazę Clipperową, która
    spokojnie pracowała pod NW3.12 z 60+ stanowiskami, to "zgniótłbym"
    współczesną sieć peer-to-peer z kilkoma stanowiskami Win7 na sieci 1000MB?

    A wiesz może, jak wygląda sprawa z Pervasive SQL?
    A konkretnie CDN-Klasyka FPP c/s?
    Bo wydaje mi się, że tak naprawdę to nie było client/server, ale jakoś
    nigdy nie miałem czasu/chęci aby to sprawdzać.
    W każdym razie było wyraźnie wydajniejsze i szybsze, niż to samo FPP
    pracujące na bazach Clariona.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam